Gaven til manden som har alt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.936 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. maj 2018

Anonym trådstarter

Hejsa piger/damer

Min mand har fødselsdag her i juli, og jeg har simpelhen tænkt min hjerne i laser om hvad fanden jeg skal give ham i gave. 

Tøj kan ikke komme på tale, for der vil han selv vælge  

Han er vild med biler, og tænkte på en tur i en fed bil eller sådan noget, men gud det er dyrt!! 5000,- for 2 timer Kørelse!!! 

Hvis jeg skulle op og give det beløb, skulle det ihvertfald være en hel dag 

Hans interesser er ; 

biler 

fiske 

akvarie 

alle 3 ting har han nok af 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Trænger han til et nyt ur? Jeg vil anbefale et kig på https://www.mvmtwatches.com/

De har mange fede modeller, efter min smag i hvert fald, og er til at betale selv med told og moms oven i.

Anmeld Citér

23. maj 2018

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Trænger han til et nyt ur? Jeg vil anbefale et kig på https://www.mvmtwatches.com/

De har mange fede modeller, efter min smag i hvert fald, og er til at betale selv med told og moms oven i.

Det er ikke noget han normalt går med, men ved at han har haft interesse for guldure, det kunne være en mulighed  tak 

Anmeld Citér

23. maj 2018

Anonym

Min kæreste får en tur i en luftballon (til to personer) håber at han tager mig med ��men er også mega dyrt, men han fylder 50 og har heller ikke mange ønsker. Dog har han indimellem nævnt luftballon tur som noget han drømmer om at nå i sit liv.. 

Anmeld Citér

24. maj 2018

hekran

En ølbrønd? 

Anmeld Citér

24. maj 2018

Anonym

Min kæreste bliver 30 - så han får et faldskærmsudspring. Han har snakket om det, siden vi mødte hinanden. 

Vi bliver så gifte lige inden festen - og her snakker han om morgengave og her er jeg virkelig blank over, hvad jeg skal give  nu var jeg lige så glad over, at der var styr på fødselsdags gaven �� 

Er højgravid på det tidspunkt - så ingen romantisk tur eller lign, for ellers havde jeg givet en weekendtur til Paris  

Anmeld Citér

24. maj 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min kæreste får en tur i en luftballon (til to personer) håber at han tager mig med ��men er også mega dyrt, men han fylder 50 og har heller ikke mange ønsker. Dog har han indimellem nævnt luftballon tur som noget han drømmer om at nå i sit liv.. 

Det er også en fed gave, den Ville være god til min mand HVIS han ikke var højdeskræk 

kan ikke engang få ham op i nogle forlystelser i Fårup 

Anmeld Citér

24. maj 2018

Anonym trådstarter

hekran skriver:

En ølbrønd? 

Manden drikker ikke øl eller spiritus  

Anmeld Citér

24. maj 2018

iMama

Anonym skriver:

Hejsa piger/damer

Min mand har fødselsdag her i juli, og jeg har simpelhen tænkt min hjerne i laser om hvad fanden jeg skal give ham i gave. 

Tøj kan ikke komme på tale, for der vil han selv vælge  

Han er vild med biler, og tænkte på en tur i en fed bil eller sådan noget, men gud det er dyrt!! 5000,- for 2 timer Kørelse!!! 

Hvis jeg skulle op og give det beløb, skulle det ihvertfald være en hel dag 

Hans interesser er ; 

biler 

fiske 

akvarie 

alle 3 ting har han nok af 

Har du undersøgt muligheden for en tur i en Tesla? Du kan evt. Leje en på gomore til ca. 1000 kr pr dag. 

Hvis han kan li biler, så er det oplagt. Tesla er sindsygt hurtig  og lækker.

Anmeld Citér

24. maj 2018

MorTilN

Prøv evt at kigge på coolstuff.dk  de har mange sjove ting og gadgets som måske kunne være en mulighed 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.