Spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

148 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. maj 2018

Anonym trådstarter

Jeg fik for et par måneder siden sat spiral op. Mærker en gang imellem efter om jeg kan mærke trådene , men nu er det pludselig “ væk “ . Jeg har tidligere haft spiral i 5 år uden problemer . Første gang blev den lagt op af gynækolog på sygehuset , nu her af egen læge. Men det burde vel ikke gøre en forskel. Kan den godt forsvinde ??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2018

Camillos

Anonym skriver:

Jeg fik for et par måneder siden sat spiral op. Mærker en gang imellem efter om jeg kan mærke trådene , men nu er det pludselig “ væk “ . Jeg har tidligere haft spiral i 5 år uden problemer . Første gang blev den lagt op af gynækolog på sygehuset , nu her af egen læge. Men det burde vel ikke gøre en forskel. Kan den godt forsvinde ??? 

De kan ligge sig op omkring livmoderhalsen... Hvilket er et + for manden så han ikke stikker sig på dem ... 

Anmeld Citér

23. maj 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

De kan ligge sig op omkring livmoderhalsen... Hvilket er et + for manden så han ikke stikker sig på dem ... 

Kan man så slet ikke mærke trådene ? Fik den gamle pillet ud efter 5 år og oplevede nemlig ikke det der ? Så blev da lige lidt bekymret om den sidder ,hvor den skal , eller er røget ud 

Anmeld Citér

23. maj 2018

Camillos

Anonym skriver:

Kan man så slet ikke mærke trådene ? Fik den gamle pillet ud efter 5 år og oplevede nemlig ikke det der ? Så blev da lige lidt bekymret om den sidder ,hvor den skal , eller er røget ud 

Jeg kunne ikke mærke min.. Men hvis du er i tvivl om den kan være faldet ud så giv lægen et kald 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.