udsprunget af debat om røvfuld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
5 svar
13 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. maj 2018

Anonym trådstarter

ja..

jeg tænker bare på hvordan andre forholder sig i forhold til at overvære fysisk afstraffelse af børn?

Her hvor vi bor nu har jeg været vidne til ting jeg absolut føler burde anmeldes...

men jeg gør det ikke...

hvorfor? fordi jeg bor her, mit barn bor her og jeg tager mit barns sikkerhed som første prioritet over et fremmed barn...

blot det at politiet har været her og eftersøge nogle andre, har gjort at den lokale crackhead fulgte efter og prøvede at overfalde vores overbo der gudskelov nåede i sikkerhed i en venindes lejlighed da hun hørte postyret udenfor sit vindue...

så af sikkerhed for mit barn og at kunne færdes i området har jeg absolut ikke lyst til at anmelde noget som helst...

det gør ondt i mit hjerte med de børn jeg ser der svigtes.. og jeg ville hjælpe hvis jeg kunne det uden frygt for min egen og mit barns sikkerhed...

men jeg ville ikke kunne anmelde det anonymt nok til at det ikke ville finde ud af hvem der havde anmeldt det... det er for lille et område vi bor i...

så hvordan gør I andre?

alle jer der sidder og siger anmeld det osv... hvordan gør man det når man frygter for sit eget liv hvis man gør det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2018

migxher

Det er din pligt at anmelde det hvis du har mistanke om omsorgssvigt. hvis du frygter for dit liv så synes jeg at du skal kontakte politiet. Eventuelt din udlejer. Hvis i er flere som lever i frygt kan i evt få sammen til udlejer.

Desuden kan jeg ikke lade være med at tænke at hvis DU frygter for dit liv hvad har de børn så ikke at frygte. Vil du virkelig have det på din samvittighed.? 

Anmeld Citér

22. maj 2018

Mortilah

Hvis det et som du beskriver. Så havde jeg anmeldt det og var flyttet. Kunne slet ikks bo et sted hvor jeg var utryg.

Anmeld Citér

22. maj 2018

Loa

Anonym skriver:

ja..

jeg tænker bare på hvordan andre forholder sig i forhold til at overvære fysisk afstraffelse af børn?

Her hvor vi bor nu har jeg været vidne til ting jeg absolut føler burde anmeldes...

men jeg gør det ikke...

hvorfor? fordi jeg bor her, mit barn bor her og jeg tager mit barns sikkerhed som første prioritet over et fremmed barn...

blot det at politiet har været her og eftersøge nogle andre, har gjort at den lokale crackhead fulgte efter og prøvede at overfalde vores overbo der gudskelov nåede i sikkerhed i en venindes lejlighed da hun hørte postyret udenfor sit vindue...

så af sikkerhed for mit barn og at kunne færdes i området har jeg absolut ikke lyst til at anmelde noget som helst...

det gør ondt i mit hjerte med de børn jeg ser der svigtes.. og jeg ville hjælpe hvis jeg kunne det uden frygt for min egen og mit barns sikkerhed...

men jeg ville ikke kunne anmelde det anonymt nok til at det ikke ville finde ud af hvem der havde anmeldt det... det er for lille et område vi bor i...

så hvordan gør I andre?

alle jer der sidder og siger anmeld det osv... hvordan gør man det når man frygter for sit eget liv hvis man gør det?

Men ved de hvem der anmelder hvis du gør det anonymt?

Og som en anden skriver, jeg havde stensikkert også flyttet, hvis jeg boede i sådan et område... Man kan jo aldrig lade sit barn være uden opsyn, heller ikke når det bliver større...

Anmeld Citér

22. maj 2018

Soonmom

Du har pligt til at anmelde og længere er den ikke.

Hvis du er bekymret for dit barns sikkerhed, ville jeg flytte, for det lyder ikke som et miljø, der er godt for et barn eller et specielt trygt sted at bo og vokse op

Anmeld Citér

22. maj 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

ja..

men jeg gør det ikke...

så hvordan gør I andre?

jeg havde anmeldt det, og så havde jeg taget kontakt til politiet eller flyttet(familie, venner) ikke om jeg ville lade mit barn/børn bo et sted hvor jeg selv var bange. hvad hvis du holder det skjult, af frygt og det så går ud over dit barn, eller i værste tilfælde det mishandlede barn dør, ville du kunne leve med det? skylden?

anmeld det, red barnet og kom væk med din familie, længere er den ik.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.