ja..
jeg tænker bare på hvordan andre forholder sig i forhold til at overvære fysisk afstraffelse af børn?
Her hvor vi bor nu har jeg været vidne til ting jeg absolut føler burde anmeldes...
men jeg gør det ikke...
hvorfor? fordi jeg bor her, mit barn bor her og jeg tager mit barns sikkerhed som første prioritet over et fremmed barn...
blot det at politiet har været her og eftersøge nogle andre, har gjort at den lokale crackhead fulgte efter og prøvede at overfalde vores overbo der gudskelov nåede i sikkerhed i en venindes lejlighed da hun hørte postyret udenfor sit vindue...
så af sikkerhed for mit barn og at kunne færdes i området har jeg absolut ikke lyst til at anmelde noget som helst...
det gør ondt i mit hjerte med de børn jeg ser der svigtes.. og jeg ville hjælpe hvis jeg kunne det uden frygt for min egen og mit barns sikkerhed...
men jeg ville ikke kunne anmelde det anonymt nok til at det ikke ville finde ud af hvem der havde anmeldt det... det er for lille et område vi bor i...
så hvordan gør I andre?
alle jer der sidder og siger anmeld det osv... hvordan gør man det når man frygter for sit eget liv hvis man gør det?
Anmeld
Citér