OPDATERING :
Onsdag morgen blev jeg indlagt. Jeg arbejder på sygehuset og min afdelingsygeplejerske spottede mig med det samme, jeg kom... Den var hel gal... havde haft ondt i lænden som de foregående dage men på vej ind fra parkeringspladsen blev mit højre ben mere og mere følelsesløst.
Jeg blev indlagt foreløbig på min egen afdeling og herefter på FAM, fælles akut modtagelse obs blodprop i benet, obs mistanke om diskusprolaps. I løbet af dagen blev jeg tilset af intet mindre end 5 læger og en fys. Da jeg er i 28. uge, kunne de ikke sende mig i MR skanneren men baseret på undersøgelser, har de konkluderet at det er en diskusprolaps...samme niveau som for 5 år siden, nu med udstråling til højre ben. Jeg spurgte efter øvelser jeg måtte lave og hvad jeg ikke måtte lave.. jeg fik blot besked på at være sengeliggende i 48 timer og herefter forsigtigt lave knibeøvelser. .intet andet? 
Nu er det så 3 døgn siden udskrivelsen nu og jeg har det ik bedre. Jeg synes det er monster hårdt at stå alene med en dreng på 8, der selvfølgelig synes det er træls, at hans mor intet kan. Når jeg siger intet, så er det virkelig intet. . Jeg går meget små skridt rundt men får så grusomt ondt i lænd og ben efter 2 minutter 
så blir jeg nødt til at lægge mig og smerterne går først væk efter en times tid.
Ved ik hvad jeg vil med det her indlæg... jeg er bare så ked af det og kan slet ikke se mig ud af det. Hvis nogen har været I lign situation eller har kendskab på området, så skriv please 
Anmeld
Citér