hva er Debito for noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
5 svar
2 synes godt om
21. maj 2018

AmirMaa

jeg har fået brev fra Debito der siger jeg har skydt dem penge for en kunde, jeg har betalt til nogle børnetøj. 

brevet er en "betalingspåkrav" og de siger der kommer inkasso med et inkassofirma eller sådan noget hvis ingen betalingen ikke sker på 10 dage.

Beløb 936 kroner plus 100 koner. hvordan jeg finder ud af hvilket jeg har købt, vil gerne undgå inkassofirma 

mange tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2018

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det er et inkasso firma.

Der må være vedlagt dokumentation,for deres kunde,hvad det præcis er du skylder for.

Du må jo ringe til dem,hvis du ikke er enig i deres krav.

Anmeld Citér

21. maj 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
AmirMaa skriver:

jeg har fået brev fra Debito der siger jeg har skydt dem penge for en kunde, jeg har betalt til nogle børnetøj. 

brevet er en "betalingspåkrav" og de siger der kommer inkasso med et inkassofirma eller sådan noget hvis ingen betalingen ikke sker på 10 dage.

Beløb 936 kroner plus 100 koner. hvordan jeg finder ud af hvilket jeg har købt, vil gerne undgå inkassofirma 

mange tak

Debito ER et inkassofirma. Jeg forstår ikke helt - mener du ikke, du skylder nogen penge? Det burde stå i brevet, hvor kravet kommer fra. 

Anmeld Citér

21. maj 2018

IreneMose

De er et inkassofirma der arbejder med inkasso for virksomheder du kan læse om dem på deres hjemmeside  https://debito.dk

Prøv at tage kontakt til dem telefonnummer står på hjmemesiden og høre om det de mener du skylder dem før de putter inkassosalær, renter og andre gebyrer ting på. Du kan måske havne i RKI; så kan du ikke have et mobilabonnement hvis du først er kommet der i med inkasso.

Håber du kommer ud af din gæld 

Anmeld Citér

21. maj 2018

Skouboe

Ring til dem og bed om dokumentation for kravet.

Anmeld Citér

22. maj 2018

AmirMaa

har talt med dem nu. forstår nu bedre rigtig fim løsning undgår inkasso nu.......

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.