Sex efter æl, kan man nå det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. maj 2018

Blablaa

Profilbillede for Blablaa

Ja vi prøver jo at blive gravide. Desværre nåede vi ikke at have sex i de "to" dage det nev i min venstre æggestok. Nu er sagen at vi vil prøve i morgen tidlig. Jeg er bare bange for at løbet er kørt for denne gang. Hvad tænker i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Jeg tænker man skal passe på med kun at tillægge sex den værdi at meningen er det skal ramme ægløsning. Måske din ægløsning er kommet senere, måske ikke. Ingen af os kan sige om der er en chance for at du kan blive gravid, kun en scanning og måling af æg.

Så har I lyst til at have sex så synes jeg da I skal gøre det. Det kan ikke skade, hverken graviditetschancerne eller intimiteten. 

Anmeld Citér

21. maj 2018

Blablaa

Profilbillede for Blablaa
Oddi skriver:

Jeg tænker man skal passe på med kun at tillægge sex den værdi at meningen er det skal ramme ægløsning. Måske din ægløsning er kommet senere, måske ikke. Ingen af os kan sige om der er en chance for at du kan blive gravid, kun en scanning og måling af æg.

Så har I lyst til at have sex så synes jeg da I skal gøre det. Det kan ikke skade, hverken graviditetschancerne eller intimiteten. 

Tak for svar det er lidt et regnbuebarn vi er i gang med. Så vi når ikke sammen så tit og derfor satser vi på at ramme ægløsningsdagen. Nu må vi se, vi har forsøgt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.