Hej!
Jeg er i den lykkelige situation at min kæreste og jeg har besluttet at begynde på vores baby projekt til november.
Jeg har regnet lidt på det og med de p-piller jeg har tilbage nu passer det med at jeg "løber tør" for piller i slutningen af september, hvis jeg holder alle mine pauser.
Da der jo er p-piller til 3 måneder i en pakke synes jeg det er lidt fjollet at købe en ny pakke, for kun at bruge en måneds p-piller fra den. Eller er det bare mig?
Vi har sat os meget fast på at begynde til november, fordi det passer ind, så det ikke ramler ind midt i eksamener. Det ville være træls ikke at kunne få sin bachelor fordi barnet vælger at komme ud for tidligt :-D (dette er jo kun hvis jeg bliver gravid lige med det samme, hvilket jeg godt ved næsten ville være et mirakel).
Så mit dilemma her er, om jeg skal "ofre" de penge på at købe en p-pille pakke mere til 1 enkelt måned, eller om jeg bare skal stoppe en måned før planlagt og så håbe på, at der alligevel går en måned eller to før jeg bliver gravid?
Jeg ved godt man ikke kan planlægge det så meget, men jeg er nu engang en planlægnings freak :-D
Sætter stor pris på alle råd! Tak
Anmeld
Citér