Laver min kæretse noget han ikke må?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2018

Ena

Anonym skriver:

Jeg har lige tjekket hans tlf nu da han sover og den nu var tændt. Og der er en ulæst besked på messenger hvori der står "Har vi stadig en aftale fredag" og et hjerte fra en pige jeg ikke kender.

Det skal lige siges at fredag skulle han på drenge tur til Sverige. 

Håber meget at dette er en misforståelse.

Jeg ved ikke lige hvad jeg gør lige nu...

Fandt hans tlf under hans hovedpude. 

Er glad for jeg faktisk ville hive fat i den igen så jeg nåede at læse den besked. Håber stadig det er en misforståelse.

Nu synes jeg, du har grund til at være bekymret. Du bliver da nødt til at konfrontere ham med det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har lige tjekket hans tlf nu da han sover og den nu var tændt. Og der er en ulæst besked på messenger hvori der står "Har vi stadig en aftale fredag" og et hjerte fra en pige jeg ikke kender.

Er glad for jeg faktisk ville hive fat i den igen så jeg nåede at læse den besked. Håber stadig det er en misforståelse.

Nu er det ikke længere et tamt grundlag. Ville konfrontere ham med det samme. 

Mig hvis han benægter og ikke vil tale om det. Så er det ud af vagten med ham 

Anmeld Citér

21. maj 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Har du mulighed for at se deres foregående beskeder?

Men JA nu laver din kæreste nok noget han ikke må!

Anmeld Citér

21. maj 2018

Babilooo

Fuck....

Han har da sagt til dig han skal på drengetur og så har han en weekend med sin nye elskerinde. 

Øv hvor jeg føler med dig. 

Jeg ville da ikke have kunne lade ham sove videre!!!! 

Du skal videre - øv en nar.

Der kan på ingen måde være tale om en misforståelse. Hvordan skulle det være en misforståelse?  Han er dig utro eller har planer om det. Run Forest ... RUNNNN

Anmeld Citér

21. maj 2018

Babilooo

har du gået talt med ham??

Anmeld Citér

21. maj 2018

Camillos

Anonym skriver:

Ja ved godt i ikke kan svare på det som sådan .  Men må høre jer om min tanke er overdrevet eller hvordan i ville reagere. 

Min kærestes tlf plejer stort set altid at ligge for sig selv når vi er hjemme. Han bruger den ikke hvis jeg sidder lige ved siden af. Men her til aften går han i bad hvilket jo er fint nok. Og under hele badet spørger han mig om lige gyldige ting som han ikke plejer når han er i bad. 

Jeg kigger lidt rundt hvor han dog har lagt sin tlf. Finder den i hans bukser som han har ligt i soveværelset. 

Tager telefonen op af lommen og den er slukket. Jeg prøver så at tænde den for at se om den er gået ud, det er den så ikke. Når den tænder er der stadig ca 40 procent strøm på. Dvs han har slukket den bevidst. 

Den er ikkr slukket af sig selv, ved jeg da han har lavet dette nr for ca 2 år siden. 

Jeg slukker den så igen og ligger den hvor den lå.

Jeg synes bare det er mærkeligt at slukke sin tlf bevidst og lade den blive i lommen, og stille mig 100 spørgsmål i mens han er i bad. Som om han ikke ville have jeg skulle opdage dette med tlf., da jeg Har taget ham i det før.

Han plejer aldrig at stille mig en masse spørgsmål når han er i bad. Aldrig.

Er mine alarm klokker de eneste der ringer eller skal jeg slappe lidt af ?

Min kæreste er en type der ikke gider snakke om tingene. Så jeg ved hvis jeg konfrontere ham så benægter han for det første og for det andet får jeg intet ud af det.

Stol på dit instinkt...  smid ham på porten ...

Anmeld Citér

22. maj 2018

Anonym

Hvordan går det? Har i fået talt sammen? 

Anmeld Citér

22. maj 2018

Anonym

Åhh nej dog! Har du fået talt med ham?

Anmeld Citér

23. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ja ved godt i ikke kan svare på det som sådan .  Men må høre jer om min tanke er overdrevet eller hvordan i ville reagere. 

Min kærestes tlf plejer stort set altid at ligge for sig selv når vi er hjemme. Han bruger den ikke hvis jeg sidder lige ved siden af. Men her til aften går han i bad hvilket jo er fint nok. Og under hele badet spørger han mig om lige gyldige ting som han ikke plejer når han er i bad. 

Jeg kigger lidt rundt hvor han dog har lagt sin tlf. Finder den i hans bukser som han har ligt i soveværelset. 

Tager telefonen op af lommen og den er slukket. Jeg prøver så at tænde den for at se om den er gået ud, det er den så ikke. Når den tænder er der stadig ca 40 procent strøm på. Dvs han har slukket den bevidst. 

Den er ikkr slukket af sig selv, ved jeg da han har lavet dette nr for ca 2 år siden. 

Jeg slukker den så igen og ligger den hvor den lå.

Jeg synes bare det er mærkeligt at slukke sin tlf bevidst og lade den blive i lommen, og stille mig 100 spørgsmål i mens han er i bad. Som om han ikke ville have jeg skulle opdage dette med tlf., da jeg Har taget ham i det før.

Han plejer aldrig at stille mig en masse spørgsmål når han er i bad. Aldrig.

Er mine alarm klokker de eneste der ringer eller skal jeg slappe lidt af ?

Min kæreste er en type der ikke gider snakke om tingene. Så jeg ved hvis jeg konfrontere ham så benægter han for det første og for det andet får jeg intet ud af det.

Hej 

Altså jeg kan kun sige, jeg fik samme følelse en dag. Ud af den blå luft, føles der bare noget mærkeligt ved hans adfærd. Og rigtig nok  

Det kan jo stadig være uskyldigt nok det der er sket på hans telefon, men jeg tror på man kan mærke det efter min egen oplevelse!!!

Anmeld Citér

23. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Okay, sygt nok, så ikke du havde skrevet du havde tjekket den! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.