Anonym skriver:
Ja ved godt i ikke kan svare på det som sådan . Men må høre jer om min tanke er overdrevet eller hvordan i ville reagere.
Min kærestes tlf plejer stort set altid at ligge for sig selv når vi er hjemme. Han bruger den ikke hvis jeg sidder lige ved siden af. Men her til aften går han i bad hvilket jo er fint nok. Og under hele badet spørger han mig om lige gyldige ting som han ikke plejer når han er i bad.
Jeg kigger lidt rundt hvor han dog har lagt sin tlf. Finder den i hans bukser som han har ligt i soveværelset.
Tager telefonen op af lommen og den er slukket. Jeg prøver så at tænde den for at se om den er gået ud, det er den så ikke. Når den tænder er der stadig ca 40 procent strøm på. Dvs han har slukket den bevidst.
Den er ikkr slukket af sig selv, ved jeg da han har lavet dette nr for ca 2 år siden.
Jeg slukker den så igen og ligger den hvor den lå.
Jeg synes bare det er mærkeligt at slukke sin tlf bevidst og lade den blive i lommen, og stille mig 100 spørgsmål i mens han er i bad. Som om han ikke ville have jeg skulle opdage dette med tlf., da jeg Har taget ham i det før.
Han plejer aldrig at stille mig en masse spørgsmål når han er i bad. Aldrig.
Er mine alarm klokker de eneste der ringer eller skal jeg slappe lidt af ?
Min kæreste er en type der ikke gider snakke om tingene. Så jeg ved hvis jeg konfrontere ham så benægter han for det første og for det andet får jeg intet ud af det.