Hormoner !?.!.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. maj 2018

Anonym trådstarter

Hej kære ladys . er gravid med mit 2 barn min datter er 8 år så det lidt tid siden jeg var gravid sidst .. og mine hormoner har total overtaget min krop , altså som i helt sindssygt i mit første graviditet havde jeg stort set ingen humørsvigniner men denne gang har jeg så også været igennem en stor operation med mange smerter oveni mens jeg har været gravid , min mand og jeg skændes konstant lige pludselig !! Han føler jeg konstant hakker på ham , og jeg føler seriøst han siger dumme ting konstant .. amen det helt åndssvagt mindes slet ikke det hele var så slemt sidste gang ?! .. havde lige brug for lidt luft så tak fordi du læste med 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2018

Vaya

Vil bare give et klap på skulderen og sige, at jeg kan genkende det. Ikke at vi skændes så meget, men jeg flæber over alt og intet. Mit humør er meget mere letpåvirkeligt denne gang.

Anmeld Citér

20. maj 2018

Anonym

Haha kunne være mig, der skrev.. Jeg har lige haft en mega tudetur pga. min kærestes veninde.. Og jeg hakker også tit på min kæreste, fordi jeg bliver irriteret over det mindste.. Ellers tuder jeg.. Ellers vil jeg have sex.. Det er stort set de tre "følelser" jeg har for tiden pga. hormoner .. 

Dog vil jeg så lige sige, at jeg altså også tudede af kærestens veninde før, jeg blev gravid.. Men hormoner gør det bestemt ikke bedre 

Anmeld Citér

20. maj 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Haha kunne være mig, der skrev.. Jeg har lige haft en mega tudetur pga. min kærestes veninde.. Og jeg hakker også tit på min kæreste, fordi jeg bliver irriteret over det mindste.. Ellers tuder jeg.. Ellers vil jeg have sex.. Det er stort set de tre "følelser" jeg har for tiden pga. hormoner .. 

Dog vil jeg så lige sige, at jeg altså også tudede af kærestens veninde før, jeg blev gravid.. Men hormoner gør det bestemt ikke bedre 

Amen det da helt forfærdeligt .. stakkels de kære mænd .. men Gud hvor kan småting også bare irritere end 

Anmeld Citér

20. maj 2018

Anonym trådstarter

Vaya skriver:

Vil bare give et klap på skulderen og sige, at jeg kan genkende det. Ikke at vi skændes så meget, men jeg flæber over alt og intet. Mit humør er meget mere letpåvirkeligt denne gang.

Måske har man bare glemt hvor mange hormoner der var første gang ellers er det bare værre 2 gang ����.. altså jeg tudede over jeg kom til og glemme og købe gulerødder til snack med hjem ��

Anmeld Citér

21. maj 2018

Vaya

Anonym skriver:

Måske har man bare glemt hvor mange hormoner der var første gang ellers er det bare værre 2 gang ����.. altså jeg tudede over jeg kom til og glemme og købe gulerødder til snack med hjem ��

Måske, men mindes netop at jeg første gang tænkte, at jeg havde forventet mere humørskifte. Jeg græder mest af ting i tv-serier, men der skal til gengæld virkelig heller ikke meget til  

Anmeld Citér

21. maj 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg ved godt det kan være nærmest umuligt at styre hormonerne, men som mand må jeg bare sige at I bliver simpelthen nødt til at forsøge alt I kan. Og iøvrigt være store nok til at sige undskyld bagefter hvis I godt ved I har været urimelige.

Man accepterer meget med en gravid kæreste/kone - også sikkert mere end normalt, men der er grænser. Og hvis det bliver for meget over for lang tid kan det altså godt lave nogle skår som kan tage meget lang tid at reparere.

Og selvfølgelig ved de fleste mænd godt at man skal sende lidt ekstra omsorg den anden vej og lidt ekstra tålmodighed. Men jeg siger det bare...:p

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.