Nogle Crossfit’ere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
8 svar
5 synes godt om
18. maj 2018

Miss A

Puha, er lige startet til crossfit. Har været til intro et par gange og har været til WOD to gange i alt. Senest i dag. Er bare fuldstændig smadret efter en træning! Har lidt svært ved at se, at det er “for alle”, som de selv siger... Ved ikke, om jeg synes, det er særlig sjovt, når man får Så ondt bagefter... Er det bare mig, der er sart, skal jeg bare hænge i og bliver det så bedre?!

Det er nu ikke fordi, jeg normalt giver op på fysiske udfordringer. Jeg løber en del og har løbet  7 marathonløb i alt, trænede rigtig meget engang, men det var næsten vand i forhold til den udmattelse her...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2018

esioul

Miss A skriver:

Puha, er lige startet til crossfit. Har været til intro et par gange og har været til WOD to gange i alt. Senest i dag. Er bare fuldstændig smadret efter en træning! Har lidt svært ved at se, at det er “for alle”, som de selv siger... Ved ikke, om jeg synes, det er særlig sjovt, når man får Så ondt bagefter... Er det bare mig, der er sart, skal jeg bare hænge i og bliver det så bedre?!

Det er nu ikke fordi, jeg normalt giver op på fysiske udfordringer. Jeg løber en del og har løbet  7 marathonløb i alt, trænede rigtig meget engang, men det var næsten vand i forhold til den udmattelse her...

Det er helt normalt. I starten havde jeg sygt ondt. Men det er gået over igen.

Anmeld Citér

18. maj 2018

Miss A

esioul skriver:

Det er helt normalt. I starten havde jeg sygt ondt. Men det er gået over igen.

Godt at vide, men synes nu alligevel det er lidt for hårdt! Må være virkelig slap i de arme

Jeg kunne næsten ikke vaske mit eget hår bagefter! De er SÅ tilsyrede stadigvæk!

Går du til det fast?

Anmeld Citér

18. maj 2018

esioul

Miss A skriver:

Godt at vide, men synes nu alligevel det er lidt for hårdt! Må være virkelig slap i de arme

Jeg kunne næsten ikke vaske mit eget hår bagefter! De er SÅ tilsyrede stadigvæk!

Går du til det fast?

Ja det gør jeg  og det er P**** hårdt. Efter en pause kunne jeg næsten ikke rejse mig. Nu mærker jeg næsten ikke noget mere. Det giver gode muller 

Anmeld Citér

21. maj 2018

IreneMose

Det gælder bare om at hænge i og give den max gas; kommer tid kommer resultater 

Anmeld Citér

21. maj 2018

Justthinking

Hvor træner I henne ad? Jeg vil møg gerne prøve det, men synes ikke umiddelbart jeg kan finde noget i nærheden af Søborg :-)

Anmeld Citér

21. maj 2018

Miss A

Justthinking skriver:

Hvor træner I henne ad? Jeg vil møg gerne prøve det, men synes ikke umiddelbart jeg kan finde noget i nærheden af Søborg :-)

Jeg bruger “Fabrikken” i Hellerup (Ryvangs allékr, men ellers er jeg også rimelig tæt på den ved Gentofte st. Begge dele kræver bare en lille cykeltur. Jeg bor i Dyssegård.

Anmeld Citér

21. maj 2018

Miss A

IreneMose skriver:

Det gælder bare om at hænge i og give den max gas; kommer tid kommer resultater 

Ja, men det gør SÅ ondt i mellemtiden

Synes i hvert fald det er en hård start, men jeg er også virkelig dårlig til at holde igen, hvis der er stemning for at give den gas

Anmeld Citér

22. maj 2018

Justthinking

Miss A skriver:

Jeg bruger “Fabrikken” i Hellerup (Ryvangs allékr, men ellers er jeg også rimelig tæt på den ved Gentofte st. Begge dele kræver bare en lille cykeltur. Jeg bor i Dyssegård.

Ihh, tusind tak for svar. Det vil jeg da kigge nærmere på :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.