Av av av

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
6 svar
1 synes godt om
16. maj 2018

Mussen1234

Hey alle sammen. 

Jeg er bare en liiiille smule bekymret da jeg begyndt at få ikke bare lidt med afskyelig ondt i maven, ikke bare almindelig legament smerter som jeg har haft de sidste par uger! Det her er virkelig ulideligt... det nærmest stikker og hamre nede i underlivet i venstre side... hvad kan jeg gøre og har i oplevet det før? 

Jeg 8 uger henne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2018

Camillos

Mussen1234 skriver:

Hey alle sammen. 

Jeg er bare en liiiille smule bekymret da jeg begyndt at få ikke bare lidt med afskyelig ondt i maven, ikke bare almindelig legament smerter som jeg har haft de sidste par uger! Det her er virkelig ulideligt... det nærmest stikker og hamre nede i underlivet i venstre side... hvad kan jeg gøre og har i oplevet det før? 

Jeg 8 uger henne

Ved du at graviditeten sidder hvor den skal? 

Anmeld Citér

16. maj 2018

Mussen1234

Nej har ikke været til nogen scanning endnu, skal til lægen d 28 og have lavet vandre jounal osv og hvor de tager blod prøver og skriver til sygehuset også

Anmeld Citér

16. maj 2018

Stivdie

Jeg ville nok give akut Modtagelse for gravide på hospitalet et kald og fortælle om mine smerter, bare for en sikkerheds skyld. De er der jo for det samme. 

Anmeld Citér

16. maj 2018

Camillos

Mussen1234 skriver:

Nej har ikke været til nogen scanning endnu, skal til lægen d 28 og have lavet vandre jounal osv og hvor de tager blod prøver og skriver til sygehuset også

Hvis smerterne er så voldsomme ville jeg ringe for 

At udelukke en graviditet uden for livmoderen

Anmeld Citér

17. maj 2018

Mussen1234

Jeg kom op på barselsafdelingen og blev scannet og alt så heldigvis helt fint ud, vi fik set den lille og set hjerteslaget så jeg kan sove trygt i nat

Anmeld Citér

17. maj 2018

Camillos

Mussen1234 skriver:

Jeg kom op på barselsafdelingen og blev scannet og alt så heldigvis helt fint ud, vi fik set den lille og set hjerteslaget så jeg kan sove trygt i nat

Så dejligt at høre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.