Vivag kapsler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. maj 2018

Anonym trådstarter

Hej de damer! 

Et simpelt spørgsmål, som google ikke helt kunne svare på: Må man bruge vivag kapsler når man er gravid? 

Jeg er gravid 5+6 og har svie i skeden, det er ikke svamp ifølge læge men hormonel ubalance grundet graviditeten.. Det er ikke forsvundet, og nu kunne jeg se at mine slimhinder er ramt - de giver en svag mørk gul/orange efter toilet besøg. Dog kun der.. Så nu har jeg taget en vivag kapsel uden at tænke mig om, da jeg tænkte det nok var som canesten (ved godt de to ting ikke er de samme) - Så nu panikker jeg, og frygter at jeg har gjort noget som kan skade baby..

Har nogen taget vivag kapsler før, eller ved om det er ok? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej de damer! 

Et simpelt spørgsmål, som google ikke helt kunne svare på: Må man bruge vivag kapsler når man er gravid? 

Jeg er gravid 5+6 og har svie i skeden, det er ikke svamp ifølge læge men hormonel ubalance grundet graviditeten.. Det er ikke forsvundet, og nu kunne jeg se at mine slimhinder er ramt - de giver en svag mørk gul/orange efter toilet besøg. Dog kun der.. Så nu har jeg taget en vivag kapsel uden at tænke mig om, da jeg tænkte det nok var som canesten (ved godt de to ting ikke er de samme) - Så nu panikker jeg, og frygter at jeg har gjort noget som kan skade baby..

Har nogen taget vivag kapsler før, eller ved om det er ok? 

Ja det er et natur produkt og må gerne anvendes gennem hele graviditeten og også under amning 

Anmeld Citér

15. maj 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det er et natur produkt og må gerne anvendes gennem hele graviditeten og også under amning 

Tusind tak for svar! Pyha, det var beroligende. Man er så nervøs her i starten 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.