Målløs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
4 svar
3 synes godt om
15. maj 2018

Anonym trådstarter

Vi var i situaiton for noget tid siden, (2-5 mdr. Siden) hvor vores tidligere graviditet ikke blev til noget, slog os helt ud. Vi mistede troen på at vi måtte være heldige nok en dag. 

For godt 1 uge siden blev jeg overvældet af mega træthed. Jeg fik hurtigt ømme og tunge bryster og nu kom morgen/ eller hele dagens madlede (har ikke lyst til mad/men har lyst til mad, men det smager mig ikke.) 

står nu med en mega positiv graviditets test. Og jeg er total målløs. 

Jeg tør desværre bar ikke glæde mig overhovedet.. overhovedet ikke før 12. Uge.  og nu føler jeg meget virkelig utaknemmelig og dum 

Andre med samme oplevelser og følelser?

uge 5+0 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2018

Vaya

Sådan havde jeg det også da jeg blev gravid efter en missed abortion. Jeg slappede lidt af, da vi så hjerteblink til en tidlig scanning vi selv købte. Men jeg turde ikke helt tro på det, og sagde tit ting som “ja ja nu må se om det overhovedet bliver til noget” når min mand prøvede at snakke om babyen. Det blev stille og roligt bedre med tiden.

Nu er jeg tæt på termin, og baby har det godt i maven 

Anmeld Citér

15. maj 2018

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Vi var i situaiton for noget tid siden, (2-5 mdr. Siden) hvor vores tidligere graviditet ikke blev til noget, slog os helt ud. Vi mistede troen på at vi måtte være heldige nok en dag. 

For godt 1 uge siden blev jeg overvældet af mega træthed. Jeg fik hurtigt ømme og tunge bryster og nu kom morgen/ eller hele dagens madlede (har ikke lyst til mad/men har lyst til mad, men det smager mig ikke.) 

Jeg tør desværre bar ikke glæde mig overhovedet.. overhovedet ikke før 12. Uge.  og nu føler jeg meget virkelig utaknemmelig og dum 

uge 5+0 

Først, tillykke 

jeg stod selv i samme situation med min søn. Jeg havde en SA 9+0 et par måneders tid før, og jeg havde virkelig svært ved at tro på det og glæde mig før jeg nåede forbi 9+0. Derefter blev det bedre, og når vi nåede forbi 12+0 blev det endnu bedre.

Anmeld Citér

15. maj 2018

Mops7

Sådan havde jeg det også efter en SA, men betalte mig også til en tidlig scanning og generelt ekstra scanninger der kunne få mig til at slappe mere af.  Kæmpe tillykke. 

Anmeld Citér

15. maj 2018

Mops7

Anonym skriver:

uge 5+0 

Og lige for at få det på det rene. Du er ikke utaknemmelig og dum. Du er bange. Og det har du din fulde ret til. Det er din måde at passe på dig selv. Du ikke alene om at stå eller have stået med de følelser 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.