Bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
4 svar
1 synes godt om
15. maj 2018

Mussen1234

Først og fremmest er jeg ikke typen der ringer til min læge hele tiden.. 

så vil høre om i Please kan hjælpe mig med dette ene spørgsmål..

jeg er begyndt at få flimmer for øjnene og  svimmelhed sådan rigtig meget, jeg sørge for at spise og drikke så meget som jeg kan tråds min virkelig slemme kvalme... 

jeg er 8 uger henne men vil bare ikke ringe til lægen med noget nyt hele tiden, det skal lige siges at det min første gang.. 

nogen der har oplevet det samme og hvad gjorde i?

jeg lidt i tvivl om jeg skal ringe eller ej?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

tjek blodprocenten...

mange oplever at de skal starte jern allerede i uge 8...

sørg for noget at snacke på i løbet af dagen, sørg for at få sovet ordentligt igennem, sørg for masser af vand...

jeg bruger mandler og et æble som snack... mandlerne har også hjulpet mig med at holde mavesyren nede og faktisk også kvalmen...

Anmeld Citér

15. maj 2018

Mussen1234

Super mange tak, skal jeg så ringe til lægen og få dem til at tjekke om jeg mangler jern eller kan jeg bare nøjes med at gå ned og købe nogen piller selv?

Og drikker ca 3 liter vand om dagen :-) 

Anmeld Citér

15. maj 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Mussen1234 skriver:

Super mange tak, skal jeg så ringe til lægen og få dem til at tjekke om jeg mangler jern eller kan jeg bare nøjes med at gå ned og købe nogen piller selv?

Og drikker ca 3 liter vand om dagen :-) 

Jeg ville nok tage lægen først, men jeg har det også bedst med at min læge er informeret om hvad der foregår så det står i journalen hvis der senere skulle være tvivl om noget jeg ikke kan huske ;)

du betaler for lægen gennem din skat, så husk at bruge dem :)

Anmeld Citér

15. maj 2018

Mussen1234

Jeg har været ved lægen og fået jern piller da min blodprocent var for lav så det var godt jeg tog afsted og jeg skal så ringe og få en ny tid imorgen til en sygemelding da jeg har stress og en Tarm sygdom så det påvirker mig fysisk. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.