Jeg har lige for en time siden fortalt min kæreste og far til mine to små børn at jeg er i tvivl om os. Og at jeg er bange for at splitte vores liv af hvis jeg fortryder det hele om en måned (hvis jeg går). Vi har været sammen i 9 år. Vi har skændtes rigtig meget. De sidste mange gange har vi været ved at gå fra hinanden hver gang fordi vi begge bliver så frustreret af at vi ikke kan løse problemerne! Han er ikke interesseret i parterapi. Jeg laver generelt det meste praktiske omkring børnene hele tiden, da han har nogle psykiske ting som gør at han har svært ved at gøre mange ting. Børnene elsker ham rigtig højt.
I sidste weekend kom det så langt ud af jeg var ved at pakke en taske til mig og ungerne. Men vi blev alligevel.
jeg har det sidste stykke tid haft ondt i maven når jeg skulle hjem til ham og er altid blevet misundelig når jeg ser andre lykkelige par! Han friede for nogle år siden, hvor jeg selvfølgelig sagde ja. Men jeg har ikke ville giftes endnu, fordi jeg er bange for at gøre noget forkert.
Jeg har ikke meget lyst til sex og har generelt ikke haft det i mange år.
Jeg er så bange for at splitte vores liv af og så fortryde det hele 
hjælp i andre og fortæl mig at jeg ikke er den eneste der har været meget i tvivl! Aner ikke hvad jeg skal gøre! Om jeg skal prøve livet som single mor til to eller blive her og måske fortryde det om fem-ti år! Jeg ved godt at det er hårdt at være alene til to.
Please hjælp mig en eller anden!
Anmeld
Citér