Skal bare bekræftes. *test*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. maj 2018

Anonym trådstarter

Jeg forventer mens i dag, har ikke fået det og tripper lidt fordi jeg desværre har haft ubeskyttet sex. Jeg har et barn og er enlig, så jeg ønsker ikke en graviditet. 

Men jeg synes jo jeg kan se 2 streger, men er ret sikker på at det er indbildning udløst af min frygt. 

Der er kun 1 ikke??

Billede til venstre er efter 5 min, det andet 20 min efter tid.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2018

LHS

Anonym skriver:

Jeg forventer mens i dag, har ikke fået det og tripper lidt fordi jeg desværre har haft ubeskyttet sex. Jeg har et barn og er enlig, så jeg ønsker ikke en graviditet. 

Men jeg synes jo jeg kan se 2 streger, men er ret sikker på at det er indbildning udløst af min frygt. 

Der er kun 1 ikke??

Jeg ser kun en streg

Anmeld Citér

12. maj 2018

Camillos

Anonym skriver:

Der er kun 1 ikke??

Negativ ��

Anmeld Citér

12. maj 2018

Anonym

Jeg kan ane 2 på den du siger er efter 20 minutter, så den er jo ugyldig. Ville dog tage en mere imorgen. Krydser for at du ikke skal stå i sådan en situation 

Anmeld Citér

12. maj 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kan ane 2 på den du siger er efter 20 minutter, så den er jo ugyldig. Ville dog tage en mere imorgen. Krydser for at du ikke skal stå i sådan en situation 

Jeg vil sige, at jeg næsten ik er i tvivl i virkeligheden. Så ja jeg tager en mere i morgen. Håber virkelig ikke jeg skal stå i det dilemma 

Anmeld Citér

12. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg vil sige, at jeg næsten ik er i tvivl i virkeligheden. Så ja jeg tager en mere i morgen. Håber virkelig ikke jeg skal stå i det dilemma 

Altså i tvivl som i positiv eller negativ? 

Anmeld Citér

12. maj 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Altså i tvivl som i positiv eller negativ? 

Om positiv.. jeg kan se en streg i udstrakt arm, men den er svær at fange på kamera. 

Anmeld Citér

12. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Om positiv.. jeg kan se en streg i udstrakt arm, men den er svær at fange på kamera. 

Håber virkelig det bare er en skygge vi ser 

Anmeld Citér

12. maj 2018

Anonym

Giver du en opdatering? Krydser for at din mens kommer

Anmeld Citér

12. maj 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Håber virkelig det bare er en skygge vi ser 

Samme her.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.