Vandmelon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
2 svar
1 synes godt om
12. maj 2018

Anonym trådstarter

jeg må erkende at jeg blevet helt forelsket i vandmelon i min gravilitet, det hjælper på så meget, kvalmen, dehydrering, vitaminer og meget mere meeeen nu sidder jeg her og har spist en hel vandmelon og kom til at tænke på alle de kerner jeg er kommet til at spise, kan der ske noget ved det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2018

Camillos

Anonym skriver:

jeg må erkende at jeg blevet helt forelsket i vandmelon i min gravilitet, det hjælper på så meget, kvalmen, dehydrering, vitaminer og meget mere meeeen nu sidder jeg her og har spist en hel vandmelon og kom til at tænke på alle de kerner jeg er kommet til at spise, kan der ske noget ved det? 

Ikke andet end lind mave  hold da op en hel melon?  godt gået 

Anmeld Citér

12. maj 2018

Mops7

Anonym skriver:

Ikke andet end kernerne jo gror nye vandmeloner, så du har lige sået en masse nye..  Ej, spøg til side. Jeg ville aldrig tænke over at pille dem fra  

og tænker det samme. Godt gået 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.