Det der med at være dækket ind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Molka skriver:

This. Hvordan i ALVERDEN skulle man bære sig ad med at vaske sæden ud? Det er faktisk lidt sjovt, hvis det ikke var fordi, jeg bliver bekymret for, hvordan din veninde vasker sig.

Du citere den forkerte

Men jeg er af samme holdning

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hej. 

Min veninde og jeg havde lige en samtale, som vi var noget uenige over, så ville lige have jeres mening/viden da jeg pludselig bliver i tvivl. 

Det siges jo, at sæd kan “holde”/“virker” 2-5 dage efter samleje. Eller ved ikke hvad man præcis kalder det, men tænker i forstår hvad jeg mener. 

Jeg mener dog at man efter samleje godt kan gå i bad et par timer efter eller næste morgen. Min veninde siger, at det kun er virkbart hvis man ikke går i bad de dage, fordi man så skyller sæden ud.  nogen der ved noget om det? 

Synes umiddelbart det virker lidt klamt ikke at kunne gå i bad 2-5 dage efter samleje, hvis man skal forvente det virker et par dage efter på ægløsning, hvis man nu ikke lige kender præcis ægløsning eller ved hvornår den præcis er. Men er det sådan det er? 

Man kan jo vende den om og spørge, hvorfor man skulle bøvle med prævention, når et bad kan klare sagen. 

Anmeld Citér

12. maj 2018

Anonym trådstarter

Molka skriver:

This. Hvordan i ALVERDEN skulle man bære sig ad med at vaske sæden ud? Det er faktisk lidt sjovt, hvis det ikke var fordi, jeg bliver bekymret for, hvordan din veninde vasker sig.

Tror bare hun tænker det der ryger ud lige efter sex forsvinder og det sidste så ryger med i et bad 

Anmeld Citér

12. maj 2018

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Man kan jo vende den om og spørge, hvorfor man skulle bøvle med prævention, når et bad kan klare sagen. 

Ja præcis 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.