Vis mig et billede af dig selv :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
3 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. maj 2018

Sandratoft

Som overskriften lyder, så vis et billede af dig selv. Det kunne være så hyggeligt at se hven det er jeg debatterer med 

Jeg selv starter 

Ps, det behøves ikke være en selfie, det må også gerne værre et billede hvor fx din mand eller dine børn er med 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2018

Anonym

Sandratoft skriver:

Som overskriften lyder, så vis et billede af dig selv. Det kunne være så hyggeligt at se hven det er jeg debatterer med 

Jeg selv starter 

Ps, det behøves ikke være en selfie, det må også gerne værre et billede hvor fx din mand eller dine børn er med 

Tror mange har profil herinde, fordi de ønsker svar på noget der er for privat enten endnu eller i det hele taget, til at tage den med sit netværk og fordi man gerne vil være anonym og kunne tale lige ud af posen? Så tænker ikke du får særlig mange billeder udover dem man i forvejen ser. 

Anmeld Citér

11. maj 2018

Sandratoft

Anonym skriver:

Tror mange har profil herinde, fordi de ønsker svar på noget der er for privat enten endnu eller i det hele taget, til at tage den med sit netværk og fordi man gerne vil være anonym og kunne tale lige ud af posen? Så tænker ikke du får særlig mange billeder udover dem man i forvejen ser. 

Det har du nok ret i, og det er også helt fair  

Anmeld Citér

12. maj 2018

Anonym

Hvis jeg ønskede at stå frem med mine spørgsmål osv. Så var jeg i grupper på facebook.

jeg bruger netop baby.dk og andre sider, fordi jeg kan være anonym.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.