Tilskud til hormonspiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. maj 2018

VAA

Jeg skal have lagt en hormonspiral op i næste uge, og får offentlig tilskud fra på grund af meget kraftige blødninger. Jeg er også medlem af Danmark i gruppe 5. Er der nogle herinde der har været i en lignende situation, og ved hvor mange penge jeg skal betale for spiralen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2018

Anonym

Jeg er ikke medlem af Danmark (jeg kan ikke), men jeg fik tilskud til min hormonspiral på grund af voldsomme og meget smertefulde blødninger. Jeg kom af med omkring 950 kroner.

Anmeld Citér

11. maj 2018

VAA

Anonym skriver:

Jeg er ikke medlem af Danmark (jeg kan ikke), men jeg fik tilskud til min hormonspiral på grund af voldsomme og meget smertefulde blødninger. Jeg kom af med omkring 950 kroner.

Tak for svar 

Anmeld Citér

11. maj 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
VAA skriver:

Jeg skal have lagt en hormonspiral op i næste uge, og får offentlig tilskud fra på grund af meget kraftige blødninger. Jeg er også medlem af Danmark i gruppe 5. Er der nogle herinde der har været i en lignende situation, og ved hvor mange penge jeg skal betale for spiralen? 

Jeg fik tilskud pga smerter og voldsomme blødninger, og kom af med 800 kr for min spiral. 

Anmeld Citér

11. maj 2018

VAA

MummiT skriver:

Jeg fik tilskud pga smerter og voldsomme blødninger, og kom af med 800 kr for min spiral. 

Tak for svar  

Anmeld Citér

11. maj 2018

Konjac

Profilbillede for Konjac

Det kommer an på, om du får anden medicin i forvejen eller ej. 

Men hormonspiral koster ca 1200 kr. Hvis du ingen anden medicin får (som er tilskudsberettiget), så skal du betale 980 kr, før du får tilskud også er det 50 procent af de ca 220 kr.

Anmeld Citér

12. maj 2018

VAA

Konjac skriver:

Det kommer an på, om du får anden medicin i forvejen eller ej. 

Men hormonspiral koster ca 1200 kr. Hvis du ingen anden medicin får (som er tilskudsberettiget), så skal du betale 980 kr, før du får tilskud også er det 50 procent af de ca 220 kr.

Tak for svar.  Jeg har ringet til apoteket, og de kunne fortælle mig, at jeg kun skal betale 169 for spiralen. Så det er jo fedt 

Anmeld Citér

16. maj 2018

Fitmommyherning

Jeg fik alle mine penge retur 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.