Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:
Jeg mener det er op til min nices forældre og bestem hvordan hendes opvækst skal værre jeg er dog kommet i et dilemma i sær når det kommer til min søster hun hader barnevogne og klapvogn til gengæld er hun stor fan af brug af bæresele og slynge så mange at hun genre vil havde mig til af brug dette også når er problem så bare jeg er gangbesvær ( ikke så jeg går og falder ) og derfor mener jeg ikke det er forsvarlig at jeg bær hende rundt i sådan en hvis nu jeg skulle værre så uheldig af fald jeg er fuld indforstået med selv at søge Barnvogn/ klapvogn hos mig ja barnvogn har har jeg allerede mit dilemma drejer sig om at jeg på trods af flere forsøg ikke kan få min søster til at forstå det ikke er forsvarlig hvis jeg bære min nices rundt på maven og jeg samtid føler at jeg gå i mod dem og det føler jeg ikke jeg kan tillade mig
Det er enkelt.
hvis hun ønsker du passer din niece, må hun acceptere at du bruger barnevogn/klapvogn.. Hellere det end at hendes datter kommer til skade, fordi du ikke kan holde balancen.
Det er ikke let når nogle hader noget, men vi er nød til acceptere hinandens beslutninger og valg.
Sæt dig ned og snak med hende om dit dilemma, at du er bange for at falde med pigen, og derfor gerne vil bruge barnevogn, som du selv sørger for.
Hvorfor hader hun dem?
Anmeld
Citér