Fjernstyrede biler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. maj 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg sælger en masse af vores fjernstyrede biler da vi prøver at skabe lidt plads til den nye baby der kommer til juli.

Bilernes pris er sat lavt, til trods for at de faktisk er utrolig gode og stabile biler.

De skal hentes i Roskilde.

Jeg prøver at holde salgsteksterne korte her men I kan altid spørge for mere info:

Rock Rover- 4hjulstrukket, Rød, Kører ikke så hurtigt er god at starte med da den faktisk holder til en del slag. 150 kr for den i æske og 100 kr for den uden (har kørt meget lidt) eller 200 kr for dem begge.

Porsche- Hurtig bil, gode hjul til asfaltkørsel, batteri og oplader medfølger. Kører 40-50 min på en opladning og tager ca. 1 time at oplade. De er ikke brugt som legetøj så de er stadig super flotte. 300 kr pr stk eller begge for 500 kr. (De koster 800 kr fra ny af)

Små racerbiler- Sælges som et sæt. De er hurtige og små så det er mere for dem der kender til at styre en fjernstyret bil. Den grå er køreklar og er lavet så den kører på alm. AA-batterier, det gør den kan køre i længere tid, den har også 4-hjulstræk. Den grønne kører kun med træk på 3 hjul, delen der mangler kan købes billigt på nettet fra butik i England. 150 kr for dem begge.

"mørkeblå" racer- kører ca. 25-30km/t så ikke voldsom hurtigt, men den er ikke så stor så det kræver lidt øvelse at mestre den. Den er bygget om til at køre på AA-batterier. Der medfølger manual. 100 kr.

"Stor" Nikko bil- Kører 5 km/t så er perfekt til de helt små der har interesse i at prøve det af. Står som ny da den var lidt for langsom for søn på 3 der havde prøvet farmands biler ;) 100 kr.

"lille" Nikko bil- Har bløde gummihjul der gør den rigtig god til at køre indenfor, igen ikke så hurtig så super god til at starte op med. 50 kr.

Blå lastbil- Den har stået som pynt i et lukket glasskab uden direkte sollys. Der medfølger kvittering da der stadig er garanti fremtil 20-07-2018. Den kan vippe ladet fra fjernbetjeningen og der lyd og lys der kan tændes og slukkes. 100 kr. (350 kr fra ny hos forhandler)

Håber der er nogen der har interesse så bilerne kan få et dejligt liv med masser af aktion :)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2018

Wampires

Næsten allesammen er blevet solgt.

Der er de 2 grønne Nikko biler tilbage.

Super gode holdbare biler til de små der gerne vil prøve det af at køre med fjernstyrede biler.

Anmeld Citér

11. maj 2018

Wampires

Moderator må gerne slette denne tråd :)

Jeg vil gerne lave en ny med de sidste der er tilbage så de ikke drukner i beskrivelser af de andre :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.