Sult/kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. maj 2018

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 8. 

Jeg føler jeg konstant render rundt med et stort hul i maven hvor jeg ikke kan blive mæt, men jeg har for meget kvalme til at spise mere og så fortsætter det bare sådan hele dagen. Det er så ubehageligt og jeg ville ønske jeg kunne spise så det ikke føles som et stort hul. Hvad gør/ gjorde i andre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2018

Mullemee

Spiste kiks dagen lang. Små bitte bidder, men jeg var nødt til at få noget ned. Jeg krydser fingre for, at det går hurtigt over for dig.

Anmeld Citér

8. maj 2018

csigvard

Hvis kiks ikke hjælper, så kan du prøve enten chips med salt eller sodavandsis.. Især sodavandsis hjælper rigtig mange, og det er også stadig det, der er bedst for mig.. Og lyst brød.. Meget andet kan jeg heller ikke spise

Anmeld Citér

8. maj 2018

Anonym trådstarter

csigvard skriver:

Hvis kiks ikke hjælper, så kan du prøve enten chips med salt eller sodavandsis.. Især sodavandsis hjælper rigtig mange, og det er også stadig det, der er bedst for mig.. Og lyst brød.. Meget andet kan jeg heller ikke spise

Har forsøgt mig med sodavandsis her til formiddag efter at have læst dit svar. Og nøj hvor er det lækkert med noget friskt og koldt. Det hjælper. Tak 

Anmeld Citér

8. maj 2018

csigvard

Anonym skriver:

Har forsøgt mig med sodavandsis her til formiddag efter at have læst dit svar. Og nøj hvor er det lækkert med noget friskt og koldt. Det hjælper. Tak 

Det er nemlig ekstremt lækkert med noget iskoldt og friskt ..

Jeg selv er også i gang med en slush-ice nu hehe..

Men er godt, at det også hjalp dig .. Kom også gerne en kande vand i køleskabet, så du har noget iskoldt at drikke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.