Baby i uk stilling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. maj 2018

Anonym trådstarter

Hej piger. Min baby har lagt i uk stilling hele graviditeten igennem. Er blevet scannet 10 gange, og har haft 3 jdm besøg og alle gange har baby lagt i uk, tvær/uk. Jeg er nu 31+4 og de fleste bevægelser jeg har mærket har været rumsteren og de kraftige bevægelser har været når hun har MAST sit søde lille hovede op mod mine ribben eller lidt ud i siden. Det er gerne sådan en pressen og ikke “hurtige spark”

idag har hun været NOGET kun voldsom, hele maven bølgede sindsygt så jeg næsten blev forskrækket! Jeg har efterfølgende mærket hende en del (som jeg plejer), men bevægelserne ude i siden er mere hurtige, måske lidt som en fod eller arm. Men synes stadig jeg mærker størstedelen af baby højt oppe . Jeg håber selvfølgelig at hun har vendt sig men ved ik om det er ønsketænkning da jeg allerede har fået en tid til kejsersnit i tilfælde af at hun ik vender sig.

hvordan har i mærket baby i uk kontra hovedstilling?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2018

Fitmommyherning

Anonym skriver:

Hej piger. Min baby har lagt i uk stilling hele graviditeten igennem. Er blevet scannet 10 gange, og har haft 3 jdm besøg og alle gange har baby lagt i uk, tvær/uk. Jeg er nu 31+4 og de fleste bevægelser jeg har mærket har været rumsteren og de kraftige bevægelser har været når hun har MAST sit søde lille hovede op mod mine ribben eller lidt ud i siden. Det er gerne sådan en pressen og ikke “hurtige spark”

idag har hun været NOGET kun voldsom, hele maven bølgede sindsygt så jeg næsten blev forskrækket! Jeg har efterfølgende mærket hende en del (som jeg plejer), men bevægelserne ude i siden er mere hurtige, måske lidt som en fod eller arm. Men synes stadig jeg mærker størstedelen af baby højt oppe . Jeg håber selvfølgelig at hun har vendt sig men ved ik om det er ønsketænkning da jeg allerede har fået en tid til kejsersnit i tilfælde af at hun ik vender sig.

hvordan har i mærket baby i uk kontra hovedstilling?? 

Jeg kunne ikke rigtig mærke forskel, da jeg fik hende vendt. Andet end jeg synes jeg fik lidt mere plads

Anmeld Citér

8. maj 2018

Anonym trådstarter

Fitmommyherning skriver:

Jeg kunne ikke rigtig mærke forskel, da jeg fik hende vendt. Andet end jeg synes jeg fik lidt mere plads

Hmm nej jeg synes godt nok også det er lidt svært  

nå jeg skal til scanning i eftermiddag så må vi se. Det havde bare været rart at kunne følge lidt med i hvordan hun vender nu der er KS på tale også 

Anmeld Citér

8. maj 2018

Fitmommyherning

Anonym skriver:

Hmm nej jeg synes godt nok også det er lidt svært  

nå jeg skal til scanning i eftermiddag så må vi se. Det havde bare været rart at kunne følge lidt med i hvordan hun vender nu der er KS på tale også 

Vil du ikke heller føde selv, hvis du kan?

Anmeld Citér

8. maj 2018

Anonym trådstarter

Fitmommyherning skriver:

Vil du ikke heller føde selv, hvis du kan?

Ikke sædefødsel. Jeg er 1 (2 gangs med en pige født i uge 20) gangs.

1 ting er at det er hårdere for mig med en sædefødsel da mit bækken ik har været udvidet så meget før, men jeg skal også føde på et helt andet hospital så.  Og der er stor chance for at fødslen i mit tilfælde ender i aks.

derfor er det enten normal fødsel med hovedstilling eller ks. 

Anmeld Citér

8. maj 2018

Fitmommyherning

Anonym skriver:

Ikke sædefødsel. Jeg er 1 (2 gangs med en pige født i uge 20) gangs.

1 ting er at det er hårdere for mig med en sædefødsel da mit bækken ik har været udvidet så meget før, men jeg skal også føde på et helt andet hospital så.  Og der er stor chance for at fødslen i mit tilfælde ender i aks.

derfor er det enten normal fødsel med hovedstilling eller ks. 

Det var også normal fødsel jeg mente

Anmeld Citér

8. maj 2018

Anonym trådstarter

Fitmommyherning skriver:

Det var også normal fødsel jeg mente

Så jo.. hvis hun vender normalt vil jeg helst føde selv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.