Klage over læge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
5 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. maj 2018

Anonym trådstarter

Hvis man vil klage over sin praktiserende læge hvor gør man det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2018

Anonym

7. maj 2018

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

Hvis man vil klage over sin praktiserende læge hvor gør man det? 

Starter med at tage en snak med lægen om det man er utilfreds med! Kan man ikke finde frem til at en god dialog og gensidig forståelse kan man gå videre med en egentlig klage. 

Hvad vil du opnå med klagen? Uden at kende årsagen, så syntes jeg at tendensen i samfundet er at "så klager vi bare" ......mange gange glemmer man at kigge indad (siger ikke det gør sig gældende i dit tilfælde)....

Så jeg ville starte med at tage en dialog med lægen og derefter blot skifte til en ny, hvis ikke jeg følte at vi kunne kommunikere. 

Anmeld Citér

7. maj 2018

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

Starter med at tage en snak med lægen om det man er utilfreds med! Kan man ikke finde frem til at en god dialog og gensidig forståelse kan man gå videre med en egentlig klage. 

Hvad vil du opnå med klagen? Uden at kende årsagen, så syntes jeg at tendensen i samfundet er at "så klager vi bare" ......mange gange glemmer man at kigge indad (siger ikke det gør sig gældende i dit tilfælde)....

Så jeg ville starte med at tage en dialog med lægen og derefter blot skifte til en ny, hvis ikke jeg følte at vi kunne kommunikere. 

Kort og godt handler det om at jeg er uønsket gravid, under samtalen med min læge forsøger hun at overtale mig til ikke at gennemføre abort, jeg underskriver erklæringen men hun sender den ikke. Jeg aner ikke hvor langt jeg er så en samtale og scanning på sygehuset skulle gå hurtigt da jeg risikere at være over de 12 uger nu. 

Anmeld Citér

7. maj 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Kort og godt handler det om at jeg er uønsket gravid, under samtalen med min læge forsøger hun at overtale mig til ikke at gennemføre abort, jeg underskriver erklæringen men hun sender den ikke. Jeg aner ikke hvor langt jeg er så en samtale og scanning på sygehuset skulle gå hurtigt da jeg risikere at være over de 12 uger nu. 

Klag!

Mvh lægen.

Anmeld Citér

7. maj 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Klag og håber du når det.

Det lyder da som en træls læge 

vores er også dårlig og har ingen tillid til ham - men der er jo lukket for tilgang alle steder. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.