Barn på 5 med til jm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. maj 2018

Anonym trådstarter

Må man have et barn med på 5 til jm? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2018

Miti's mama

Det er forskelligt fra sted til sted. Hospitalet nej. Spørg dem ad.

Anmeld Citér

7. maj 2018

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Jeg havde min søn med til jdm - helt almindeligt jdm besøg. Han var 1,5 år og hjemme fra vugger den dag. Det måtte jeg gerne.

Anmeld Citér

7. maj 2018

God-mor

Det kan jeg da ikke se, hvorfor du ikke skulle kunne 

Anmeld Citér

7. maj 2018

(august)

Har haft mine to ældste med da jeg ventede lillesøster til et af de sidste jm-besøg.

De var 3,5 år og 2,4 år. 

De hjalp jordemoderen med at finde hjertelyd og måle maven  de synes det var et hit og den største kan stadig finde på at snakke om det indimellem.

jeg synes det var en stor oplevelse for dem og for mig at de blev så indvolverede i at lillesøster skulle komme. 

Anmeld Citér

7. maj 2018

Anonym trådstarter

(august) skriver:

Har haft mine to ældste med da jeg ventede lillesøster til et af de sidste jm-besøg.

De var 3,5 år og 2,4 år. 

De hjalp jordemoderen med at finde hjertelyd og måle maven  de synes det var et hit og den største kan stadig finde på at snakke om det indimellem.

jeg synes det var en stor oplevelse for dem og for mig at de blev så indvolverede i at lillesøster skulle komme. 

Tak for svar. Jeg er nød til at tage hende med da hun skal til tandlæge lige bagefter så har ikke noget valg.. Men mon ikke hun synes det er hyggeligt 

Anmeld Citér

7. maj 2018

sommerc

Profilbillede for sommerc
Anonym skriver:

Må man have et barn med på 5 til jm? 

Ja  

Havde min søn på 5 med da vi gik til jm. Hu var så sød og prøvede at indrage min søn i det meste

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.