Hvad i alverden laver man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.341 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. maj 2018

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Nogle gode ideer til hvad man kan lave af Aktivitet med et sygt barn?. Mit barn på 5 er syg med småfeber og hoste. Men har sådan set næsten altid energi til trods for sygdom... Lige nu står den på ramasjang men det fanger jo ikke hele dagen. Jeg har bækkenløsning og kan ikke ret meget fysisk er meget hæmmet og er sidst i graviditeten. 

. Nogle forslag? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2018

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

Hej piger. 

Nogle gode ideer til hvad man kan lave af Aktivitet med et sygt barn?. Mit barn på 5 er syg med småfeber og hoste. Men har sådan set næsten altid energi til trods for sygdom... Lige nu står den på ramasjang men det fanger jo ikke hele dagen. Jeg har bækkenløsning og kan ikke ret meget fysisk er meget hæmmet og er sidst i graviditeten. 

. Nogle forslag? 

Personligt syntes jeg ikke der skal findes på aktiviteter når man er hjemme og er syg, der må det være stille aktiviteter som læsning, tegning, spille spil, perler, se en film sammen, lægge vasketøj sammen i fællesskab med mor.....

Anmeld Citér

7. maj 2018

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

Personligt syntes jeg ikke der skal findes på aktiviteter når man er hjemme og er syg, der må det være stille aktiviteter som læsning, tegning, spille spil, perler, se en film sammen, lægge vasketøj sammen i fællesskab med mor.....

Det er også sådan noget jeg tænker...synes bare dagen bliver så lang.. 

Anmeld Citér

7. maj 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har vi lidt samme problem. Alberte på snart 6 år, har ca hver 3-4 uge, 2-4 dage med feber. Den første dag er hun slap, men de sidste dage er hun ok frisk, men har "bare" feber på mellem 38-39,5. 

Vi ser film, laver kreative ting, går en lille tur, for at få lidt frisk luft, bage, lave saltdej osv. Vh Stine 

Anmeld Citér

7. maj 2018

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Her har vi lidt samme problem. Alberte på snart 6 år, har ca hver 3-4 uge, 2-4 dage med feber. Den første dag er hun slap, men de sidste dage er hun ok frisk, men har "bare" feber på mellem 38-39,5. 

Vi ser film, laver kreative ting, går en lille tur, for at få lidt frisk luft, bage, lave saltdej osv. Vh Stine 

Tak for svar .. Det er svært at underholde.. Men det kunne være vi skulle bage en kage ��

Anmeld Citér

7. maj 2018

naj88

Herhjemme er puslespil, tegning, maling og Vildkatten store hit, når vores datter er syg. Hvis jeg involverer mig i aktiviteterne kan min datter koncentrere sig længere. 

Anmeld Citér

7. maj 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Tak for svar .. Det er svært at underholde.. Men det kunne være vi skulle bage en kage ��

Ja det er nemlig bøvlet!

Alberte elsker at bage boller, muffins osv, og det er heldigvis noget der tager lidt tid. Vh Stine 

Anmeld Citér

7. maj 2018

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ja det er nemlig bøvlet!

Alberte elsker at bage boller, muffins osv, og det er heldigvis noget der tager lidt tid. Vh Stine 

Vi går igang med en gammeldags æblekage så kan vi også handle lidt ind 

Anmeld Citér

7. maj 2018

Meandu

Hvorfor vil du underholde ham? Han kan også lege selv  

har også en søn på 6 som helst vil underholdes hele tiden. Men de tager ikke skade af at kede sig. Så fi der de på spændende ting ligepludseligt

Anmeld Citér

7. maj 2018

FruStolpe

Anonym skriver:

Hej piger. 

. Nogle forslag? 

Herhjemme laver man ingenting når man er syg. 

Eller mere konkret så laver ungerne på 4 og 7 det De selv finder på og som de har overskud til. Ofte er en tegnefilm og telefon og tablet fin underholdning når man ikke er på toppen og gerne bare vil ligge. Men de kan da også i et friskt øjeblik finde sandkassen eller trampolinen. 

Men igen, jeg underholder ikke mine syge børn. Det klare de selv og så servicerer jeg dem med lidt lækkert og masser af væske. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.