Har du hund og barn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.548 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. maj 2018

Anonym trådstarter

Hej. 

Jeg har en kæreste og vi har et skole barn og nyfødt baby og en chihuahua. 

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan i andre gør med hensyn til luftning af hund og baby? 

Min kæreste sover og det gør vores store dreng også. 

Vores baby er vågen. Og jeg skal jo ud med hunden. En lille tur. 

Jeg tænker at købe en stræk vikle, så jeg kan lufte hunden plus jeg kan bære baby.

Det er ikke en mulighed at vægge far, og det kan jeg desværre ikke give den lange forklaring på :/ ..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2018

Soonmom

Luft hunden tidligere sammen, en god og hyggelig gåtur, hvor far ikke sover og så bare ud i haven ? Og så den lille i barnevognen 

Jeg kan ikke helt se et issue? 

Anmeld Citér

6. maj 2018

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Luft hunden tidligere sammen, en god og hyggelig gåtur, hvor far ikke sover og så bare ud i haven ? Og så den lille i barnevognen 

Jeg kan ikke helt se et issue? 

God ide at gå den sidste tur tidligere. Tænkte mere det med at tage baby med. Vi bor i lejlighed så desværre ingen have. Intet problem i det. Var bare interesseret i at høre hvordan og hvad tid andre gjorde i forhold til hubdeluftning og nyfødt. Men ja er nok bare nemmest evt med en vikle eller evt barnevognen

Anmeld Citér

6. maj 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hej. 

Jeg har en kæreste og vi har et skole barn og nyfødt baby og en chihuahua. 

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan i andre gør med hensyn til luftning af hund og baby? 

Min kæreste sover og det gør vores store dreng også. 

Vores baby er vågen. Og jeg skal jo ud med hunden. En lille tur. 

Jeg tænker at købe en stræk vikle, så jeg kan lufte hunden plus jeg kan bære baby.

Det er ikke en mulighed at vægge far, og det kan jeg desværre ikke give den lange forklaring på :/ ..

Hvorfor har i ikke luftet den tidligere? 

Gør det til en aftentur før den store skal i seng? 

Nu ved jeg ikke hvorfor far ikke må vækkes(der skal være en rigtig god grund, til at han ikke kan høre efter baby eller kunne have gjort det før han lagde sig til at sove) 

Anmeld Citér

6. maj 2018

Anonym trådstarter

J-star skriver:

Hvorfor har i ikke luftet den tidligere? 

Gør det til en aftentur før den store skal i seng? 

Nu ved jeg ikke hvorfor far ikke må vækkes(der skal være en rigtig god grund, til at han ikke kan høre efter baby eller kunne have gjort det før han lagde sig til at sove) 

Jeg plejer at gå med hunden kl.21. Men efter fødslen er dette sket tidligere da det jo ikkr er mulig så sent. 

Men god idé at gøre det til en aftentur inden han skal i seng. 

Anmeld Citér

6. maj 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg plejer at gå med hunden kl.21. Men efter fødslen er dette sket tidligere da det jo ikkr er mulig så sent. 

Men god idé at gøre det til en aftentur inden han skal i seng. 

�� Nu har jeg ikke hund, men den dag jeg får en, tænker jeg at jeg da vil gå med den før børnene sover, så kan man slappe af og man sidder ikke og har det dårligt over at man ikke har nået det. 

Det er faktisk hyggeligt med sådan en tur, og så ser børnene ikke tv før sengetid�� Og frisk luft er godt. 

Anmeld Citér

6. maj 2018

Anonym trådstarter

J-star skriver:

�� Nu har jeg ikke hund, men den dag jeg får en, tænker jeg at jeg da vil gå med den før børnene sover, så kan man slappe af og man sidder ikke og har det dårligt over at man ikke har nået det. 

Det er faktisk hyggeligt med sådan en tur, og så ser børnene ikke tv før sengetid�� Og frisk luft er godt. 

Ja det er rigtig. Det er en super god idé. Og jeg tror allerede jeg vil starte på det fra imorgen. For aftenen bliver helt mærkelig når man skal nå alt det der nu skal gøres Jeg er heller ikke så meget tilhænger af tv før senge tid så det er en super god idé!!

Anmeld Citér

7. maj 2018

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Om morgenen bliver den luftet i forbindelse med formiddagsluren. Baby i barnevognen og hunden med på tur. Som regelt går vi et smut forbi supermarkedet på hjemvejen, så er der nemlig handlet ind også. Om aftenen går den ene af os efter aftensmaden, den anden bliver hjemme og rydder op og går i gang med at gøre pigerne putteklar. Nogle gange går den store med. Og så er det bare en lille tissetår i haven inden vi går i seng

Anmeld Citér

7. maj 2018

serinasmor

Jeg har ikke hund, men ville klart poppe baby i viklen og gå tur med hunden - og håbe at farmand kan finde ud af at lytte efter den store... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.