Tæt på termin, træt som fanden,magter ikke familie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

865 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. maj 2018

Anonym trådstarter

Jeg er sååå træææt. Døjer natligt med smerter hver gang jeg skal vende mig i sengen, oveni det får jeg lægkramper x flere ! Hver nat og oveni hatten en masse halsbrand. Ud over det har jeg et barn der det ene øjeblik siger hun er dårlig og har ondt i maven  det andet øjeblik er hun ok... Jeg er så træt i mit hoved og min krop at jeg vandrer rundt som en zombie.. Jeg kan ikke overskue noget som helst.... Jeg har sendt kæresten ud og handle nu med mit barn og sidder tilbage med rungende dårlig samvittighed for tænk sig hvis mit barn faktisk har det nær så skidt som mig? Men at jeg bare ikke orker det... Er slidt så meget nu jeg græder og er ved at gå i panik over at skulle finde overskud til at smøre en skide madpakke og pakke varer ud når de kommer hjem.. Jeg har dundrende hovedpine og føler faktisk jeg ligger med ekstreme tømmermænd ... Jeg er så flov og vred på mig selv over at være så skidt og tilside sætte min egen datter fordi jeg bare ikke magter det Idag. . Argh pis øv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2018

L-mor

Anonym skriver:

Jeg er sååå træææt. Døjer natligt med smerter hver gang jeg skal vende mig i sengen, oveni det får jeg lægkramper x flere ! Hver nat og oveni hatten en masse halsbrand. Ud over det har jeg et barn der det ene øjeblik siger hun er dårlig og har ondt i maven  det andet øjeblik er hun ok... Jeg er så træt i mit hoved og min krop at jeg vandrer rundt som en zombie.. Jeg kan ikke overskue noget som helst.... Jeg har sendt kæresten ud og handle nu med mit barn og sidder tilbage med rungende dårlig samvittighed for tænk sig hvis mit barn faktisk har det nær så skidt som mig? Men at jeg bare ikke orker det... Er slidt så meget nu jeg græder og er ved at gå i panik over at skulle finde overskud til at smøre en skide madpakke og pakke varer ud når de kommer hjem.. Jeg har dundrende hovedpine og føler faktisk jeg ligger med ekstreme tømmermænd ... Jeg er så flov og vred på mig selv over at være så skidt og tilside sætte min egen datter fordi jeg bare ikke magter det Idag. . Argh pis øv. 

Hvor langt henne er du? Er din kæreste far til din datter? Hvor gammel er din datter? Har du talt med din jordemoder eller læge om dine smerter og hovedpine? 

Anmeld Citér

6. maj 2018

Anonym trådstarter

L-mor skriver:

Hvor langt henne er du? Er din kæreste far til din datter? Hvor gammel er din datter? Har du talt med din jordemoder eller læge om dine smerter og hovedpine? 

Jeg er 36 uger henne.. Nej min kæreste er ikke far til min datter. Jeg har bækkenløsning og har måske sammenhængende fået 3 timers søvn de sidste 3 nætter... Jeg tror det var en kombination af for lidt søvn smerter og varmen.. Fik sovet 2 timer til middag det hjalp lidt på problemet og madpakken blev smurt. Håber virkelig at jeg kan få en ordentlig søvn i nat... Synes det er meget hårdt det her. 

Min datter og kæreste tog i biografen og hun var rigtig glad da hun kom hjem 

Anmeld Citér

6. maj 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker om du evt sku blive tjekket ved lægen/Jordmoren i morgen.

Den der Tømmermænds følelse, og hovedepine, ku være begyndende ssf.

Så ring evt til lægen og bed om at få tjekket blodtryk og urin i morgen. Bare for en sikkerhedsskyld. Vh Stine 

Anmeld Citér

6. maj 2018

L-mor

Anonym skriver:

Jeg er 36 uger henne.. Nej min kæreste er ikke far til min datter. Jeg har bækkenløsning og har måske sammenhængende fået 3 timers søvn de sidste 3 nætter... Jeg tror det var en kombination af for lidt søvn smerter og varmen.. Fik sovet 2 timer til middag det hjalp lidt på problemet og madpakken blev smurt. Håber virkelig at jeg kan få en ordentlig søvn i nat... Synes det er meget hårdt det her. 

Min datter og kæreste tog i biografen og hun var rigtig glad da hun kom hjem 

Når du er 36 uger henne, er der jo ikke langt igen, så din datter kan godt trives med, at mors energiniveau er lavere og der er nogle ting, I ikke laver og nogle ting I laver. Min søn er meget fysisk aktiv, men når jeg er syg eller har hovedpine, kan vi ligge på sofaen og se ramasjang, læse en bog, han kan lege læge og undersøge mor, osv. Det giver nærhed, nærvær og noget sammen. Det er fint nok til din datter i de næste fire uger.

Din kæreste overlever også at trække læsset i en periode. I ved jo, at det ikke er for evigt, det er for 4-6 uger. Så slip den dårlige samvittighed over de to.

Og så tænker jeg også mulig SSF eller forhøjet blodtryk, så jeg håber, at du taler med din læge eller jordemor om det og bliver tjekket.

Held og lykke med det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.