Anonym skriver:
Jeg er 36 uger henne.. Nej min kæreste er ikke far til min datter. Jeg har bækkenløsning og har måske sammenhængende fået 3 timers søvn de sidste 3 nætter... Jeg tror det var en kombination af for lidt søvn smerter og varmen.. Fik sovet 2 timer til middag det hjalp lidt på problemet og madpakken blev smurt. Håber virkelig at jeg kan få en ordentlig søvn i nat... Synes det er meget hårdt det her. 
Min datter og kæreste tog i biografen og hun var rigtig glad da hun kom hjem

Når du er 36 uger henne, er der jo ikke langt igen, så din datter kan godt trives med, at mors energiniveau er lavere og der er nogle ting, I ikke laver og nogle ting I laver. Min søn er meget fysisk aktiv, men når jeg er syg eller har hovedpine, kan vi ligge på sofaen og se ramasjang, læse en bog, han kan lege læge og undersøge mor, osv. Det giver nærhed, nærvær og noget sammen. Det er fint nok til din datter i de næste fire uger.
Din kæreste overlever også at trække læsset i en periode. I ved jo, at det ikke er for evigt, det er for 4-6 uger. Så slip den dårlige samvittighed over de to.
Og så tænker jeg også mulig SSF eller forhøjet blodtryk, så jeg håber, at du taler med din læge eller jordemor om det og bliver tjekket.
Held og lykke med det.
Anmeld
Citér