Projekt baby og projekt rygestop..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
0 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

Talia8900

Hej alle..

Inforom mig selv : 23 år, har lige købt 4 værelset lejlighed med kæresten, flytter 1 november.. Arbejder som salgskonsulent og coach og elsker mit arbejde..

Har nogle ting jeg tumler med pt...

1. vi har besluttet at gå i gang med projekt baby  Totalt dejligt og glæder mig helt vildt til, at der er en positiv test.. Vi har været i gang i et par måneder ca, var lidt dum at stoppe 11 dage inde i en p-pillepakke.. Så pt er min cyklus lidt træls, jeg kan ikke helt finde ud af hvornår og hvordan osv.. fik det røde i en meget kort periode efter at jeg stoppede, og har ikke haft det siden, men de tests jeg har taget viser negative.. Jeg ved at hvis jeg var i min gamle cyklus, så skulle jeg have det haft det for 14 dage siden.. Men hvis min cyklus har ændret sig, så skulle jeg have det i denne uge.. Det mærkes som om jeg skal have det, men intet kommer.. Har aldrig prøvet at have det sådan..  Hvor lang tid efter kunne I teste positive?

Men jeg er bare så utrolig utålmodig så tænker ikke på andet.. Hvad gjorde I for at  tænke på noget andet end baby baby baby baby...? Har lyst til at tage graviditetstests hver eneste dag, hvilket jo er totalt latterligt men ak ak utålmodig er man jo...

2. Før vi besluttede at starte projekt baby, besluttede jeg mig for, at sidste gang jeg ryger er 1 november.. Puha det er ved at være tæt på nu, og har også skåret meget ned, så er nede på 5 om dagen.. Nogle som har nogle gode råd til at stoppe? Jeg tror på at jeg kan, men puha det er skræmmende for det er ligesom en trøsteting som har været der for ever, og som pludselig (forhåbentlig) ikke er en del af ens liv mere..

Ved godt at der er mange spørgsmål men ja hvor skulle jeg ellers stille dem 

Med venlig hilsen

den meget utålmodige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.