Hvordan fortæller jeg nyheden til mine kollegaer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.331 visninger
4 svar
8 synes godt om
2. maj 2018

Waller

Vi skal til NF i morgen (hvor alt forhåbentlig ser godt ud). Jeg kommer tilbage til arbejdet efter NF og så vil jeg gerne dele nyheden med mine kollegaer. Der er få kollegaer som ved det, men nu skal alle vide det. Jeg har købt et par poser slik til personalestuen og tænker jeg vil skrive en lille seddel hvor jeg skriver det. Feks. spis endelig rigeligt med slik så det ikke kun er mig der går og bliver tyk. Men er det lidt fesent? Men hvad skal jeg skrive?! Nogen gode bud ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2018

csigvard

Waller skriver:

Vi skal til NF i morgen (hvor alt forhåbentlig ser godt ud). Jeg kommer tilbage til arbejdet efter NF og så vil jeg gerne dele nyheden med mine kollegaer. Der er få kollegaer som ved det, men nu skal alle vide det. Jeg har købt et par poser slik til personalestuen og tænker jeg vil skrive en lille seddel hvor jeg skriver det. Feks. spis endelig rigeligt med slik så det ikke kun er mig der går og bliver tyk. Men er det lidt fesent? Men hvad skal jeg skrive?! Nogen gode bud ��

Jeg synes, at det lyder fint.. 

Anmeld Citér

3. maj 2018

HBV

jeg havde kage med fra bageren dagen efter NF-skanning. Jeg havde lavet et lille kort med tegning af barnevogn og en sut og jeg havde skrevet : Der er kage i ovnen, nu skal der kage på bordet  

Totalt cheesy, men det var virkelig sjovt at se mine kollegers ansigtsudtryk. De anede intet

Anmeld Citér

3. maj 2018

Skouboe

Hos os er aftalen at man serverer kokostoppe, uden yderligere forklaring, så ved alle hvad årsagen er.

Anmeld Citér

9. maj 2018

Kurt_H

Waller skriver:

Tjaa... kvajekage skal du nok ikke lige kalde det...

Fødselsdagskage er lige tidligt nok...

Så "Babykage" er nok mere i den rigtige retning.

Når du møder ind, så siger du bare at den lille kage er fra dig. Du behøver jo ikke i første omgang sige, hvorfor at kagen er så lille... men hvis de ikke fanger den, så må du lige sætte lidt ord på

Du kunne jo så sige at du syntes det var en sød lille babykage og at du måtte have den !

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.