Statsautoriserede revisor - uddannelseshjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
3 svar
3 synes godt om
1. maj 2018

Loa

Ja måske ikke det mest optimale forum at skrive på, men det kunne jo være nogle kendte noget til det  

Ved i om der findes en form for uddannelseshjælp/privat underviser man kan hyre til at træne en til at blive bedre inden for lige denne uddannelse?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2018

Panther

Profilbillede for Panther
Loa skriver:

Ja måske ikke det mest optimale forum at skrive på, men det kunne jo være nogle kendte noget til det  

Ved i om der findes en form for uddannelseshjælp/privat underviser man kan hyre til at træne en til at blive bedre inden for lige denne uddannelse?

Altså.. statsautoriseret er jo noget du bliver, efter du er blevet revisor(kandidat). Så typisk er man jo fungerende revisor i en virksomhed, som så igen typisk vil støtte op om det arbejde, det skal lægges i for at tage prøverne til statsautorisering.

Anmeld Citér

1. maj 2018

Loa

Panther skriver:

Altså.. statsautoriseret er jo noget du bliver, efter du er blevet revisor(kandidat). Så typisk er man jo fungerende revisor i en virksomhed, som så igen typisk vil støtte op om det arbejde, det skal lægges i for at tage prøverne til statsautorisering.

I know... (er dog min mand og ikke mig der drejer sig om) 

Jeg synes bare ikke firmaet gør super meget for at få ham helt klar til eksamen, på trods af at han har givet udtryk for at han føler han godt kunne bruge det.

Så jeg tænkte bare om der fandtes en slags “lektiehjælp”/privatlærer på det niveau, man kunne betale sig fra...

Anmeld Citér

1. maj 2018

Panther

Profilbillede for Panther
Loa skriver:

I know... (er dog min mand og ikke mig der drejer sig om) 

Jeg synes bare ikke firmaet gør super meget for at få ham helt klar til eksamen, på trods af at han har givet udtryk for at han føler han godt kunne bruge det.

Så jeg tænkte bare om der fandtes en slags “lektiehjælp”/privatlærer på det niveau, man kunne betale sig fra...

I kan jo prøve at ringe til FSR og høre, om de udbyder noget eller kender nogen, der gør. Tænker ikke at andre private revisionshuse er interesserede i at dygtiggøre konkurrentens medarbejdere. Men hans eget firma bør jo være interesserede i, at han består. Man har jo stadig kun 3 forsøg ikke? Og beståelsesprocenten er ret lav på alle eksaminerne. Så har han prøvet at forklare, at han ikke føler sig klar til sin arbejdsgiver? Alternativt kan han jo skifte job...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.