Hvem ska betale? (skade)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
7 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. april 2018

Anonym trådstarter

Var på besøg hos et vennepar

parkere bilen uden i gårdspladen, det stormer en del, men vi tænker ikke over det, idet man altid parkere der og der umiddelbart ikke er nogen fare 

De har to kæmpe krukker til at stå ved siden af trappen, den ene vælter og triller ned af bakken og lige ind i siden af bilen, den efterlader en lille bule og en del ridser i min (nye) bil  

Hvem skal betale?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

parkere bilen uden i gårdspladen, det stormer en del, men vi tænker ikke over det, idet man altid parkere der og der umiddelbart ikke er nogen fare 

De har to kæmpe krukker til at stå ved siden af trappen, den ene vælter og triller ned af bakken og lige ind i siden af bilen, den efterlader en lille bule og en del ridser i min (nye) bil  

Hvem skal betale?

Det vil jeg mene at din egen forsikring skal. Dine venner kan ikke gøre for at deres krukke blæser væk i vinden. Det kunne ligeså vel have været en gren eller andet der kom med vinden og ridsede din bil.

Men jeg arbejder ikke med forsikring, så det er blot min subjektive holdning.

Ring til dit forsikringsselskab.

Anmeld Citér

30. april 2018

Benjamins'mor

Det vil jeg mene deres forsikring skal. 

Min mors trampolin blæste engang væk, lavede skade på tag og biler, det dækkede forsikringen (ikke bil forsikringen).

Anmeld Citér

30. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hvem skal betale?

Kan ikke se, hvordan det nogen sinde kan være dine venners problem. Det er din egen forsikring. 

Anmeld Citér

30. april 2018

Anonym

Det vil jeg mene deres forsikring skal. 

Min mors trampolin blæste engang væk, lavede skade på tag og biler, det dækkede forsikringen (ikke bil forsikringen).

Det er noget andet. Man har PLIGT I følge forsinkeingerne til at sikre trampoliner, fordi de udgør en stor risiko. (Præcis som hunde)

men det kommer an på stormvarsel osv

Anmeld Citér

30. april 2018

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Det er noget andet. Man har PLIGT i følge lovgivningen til at sikre trampoliner, fordi de udgør en stor risiko. (Præcis som hunde)

Den var også sikret, så måske der forskellen ligger. 

Deres nye er også stormsikret.

Anmeld Citér

30. april 2018

Anonym

Det skal du/din forsikring. 

Hilsen juristen

Anmeld Citér

30. april 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mener også det er jeres egen forsikring, der ska betale. Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.