Gaver til 8 årig pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. april 2018

Anonym trådstarter

Hej

Vi står og skal købe en gave til en 8 årig pige. Men er totalt blank for ideer. Pigen ved ikke rigtig selv hvad hun ønsker. 

Hun kan godt lide at være kreativ og har en del ting hun kan lave/lege med. 

Når det er godt vejr, kan hun godt lide at lege ude. Hun er super god til rulleskøjter. Løbehjul har hun. 

Prisen er lidt underordnet, hvis vi finder det der lige er den rette gave. 

Håber virkelig på noget hjælp - hvad ønsker jeres 8 årige sig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2018

drabo

Profilbillede for drabo

Måske nogle bøger hun kan læse selv eller få læst højt F.eks. Af Josefine ottesen, eller måske de første Harry Potter bøger.

bøger med ideer til kreative projekter, den store pigebog er rigtig fin.

ellers så hitter ting til være kreativ herhjemme du kan købe fine færdige kits hos panduro hobby og sikkert andre steder.

hvis hun bruger tablet eller telefon et gavekort til iTunes eller google play.

Anmeld Citér

30. april 2018

Skouboe

Anonym skriver:

Hej

Vi står og skal købe en gave til en 8 årig pige. Men er totalt blank for ideer. Pigen ved ikke rigtig selv hvad hun ønsker. 

Når det er godt vejr, kan hun godt lide at lege ude. Hun er super god til rulleskøjter. Løbehjul har hun. 

Min kreative snart-8-årige ønsker sig bl.a. et tegnekursus, en lyskasse til at tegne på, ordentlige tegneblyanter og tusser (fx posca eller neuland), et staffeli og generelt ordentligt udstyr til at være kreativ med.

Anmeld Citér

30. april 2018

larven

Min datter bliver 8 til sommer. Hun ønsker sig:

tøj

topmodel bøger

kreative ting. Bla. Ting så man selv kan lave slim( kæmpe hit) alt med glitter og glimmer.

bøger og kryds og tværs

gavekort til biograf og andre oplevelser

udendørsting. Lige nu mangler hun kun sjippetov, hinkesten  og nyt løbehjul. Hun elsker også stylter, rulleskøjter, at cykle stå på skateboard mm

ting til sit værelse. Hun samler på krystaller, glasting og snekugler

lego friends og elves

stort penalhus 

Det var det lige nu

Anmeld Citér

30. april 2018

Ena

Anonym skriver:

Hej

Som en anden også skriver, så nogle redskaber af god kvalitet; rigtige kunstnerpensler, maling og tuscher, hvilket kun kan købes i kunstnerartikelbutikker, og ikke pandurohobby og lign. Mine børn har akvarelmaling og akvarelpapir af samme kvalitet, som jeg køber til mig selv. De laver de smukkeste billeder, hvilket kun kan laves med de rigtige redskaber.

Noget mange børn er elle vilde med, er "puste blæk billeder". Til det bruges akvarel eller andre vandfarver, og så lægges der en dråbe blæk på papiret, som man puster på med et sugerør. Sådan et sæt har hver af mine børn og vi bruger det udendørs på alle tidspunkter om året. Om vinteren tager vi gerne ud til vandet, særligt i frost, og arbejder med de mange nuancer af hvid og grå. Vi tager også ud til dyr, såsom høns, heste og køer, som vi maler med blæk og akvarel. På den måde laver vi både noget kreativt og er udendørs. Så en lille stol og et maleunderlag, kunne også være en idé til din datter. 

Anmeld Citér

1. maj 2018

serinasmor

min datters pt STØRSTE ønske er en dagbog med kodelås 

en limpistol

og en ny squizy (staves) 

og en pony, en mobiltelefon og huller i ørerne (som er på listen over ting der ikke er så realistiske)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.