Holddahelt fest :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Se lige her

Altså jeg ved ikke helt, hvad man skal sige. Jeg ved godt at det også er synd at bremse børn og det mener jeg absolut ikke man skal gøre, men jeg kan bare ikke helt lide det med at sende børn på uni, når de er 10-14 år gamle og sådan.

Men klog er han!! 

Jeg ved ikke hvor stort Iduns ordforråd var da hun blev 2 år, men stort var det. Hun talte væsentligt bedre end dem der var 3-4-5 år i børnehaven, da hun startede som 2 år og 5 mrd...  Men hun er heldigvis ikke et vidunderbarn... Tror det er lidt hårdt faktisk... ¨

Hvad siger I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Lise

Jeg synes børn skal opmuntres til at lære - men jeg synes også at børn skal have lov at være børn. Og lege.

Jeg synes hverken noget godt eller skidt når jeg læser om lille Oscar - men mere bare Wauw! Tror også det må være hårdt at være forældre til sådan et vidunderbarn, for han må da hurtigt kede sig.. Men det er hylme da også fascinerende!

Lise - ej mensakandidat

Anmeld

14. oktober 2009

Mumto3

Jeg har en 'stakkels' fætter der kom på universitets som 12årige. Han er super klog, men det er bestem ikke kun godt!

Han har aldrig haft en legekammerat, ganske enkelt fordi han aldrig har leget. Det sagde ham ikke noget. det var meget sjovere som 2-3årig at læse og lærer, end det var at sidde på gulvet og lege med biler eller hvad det nu var drengene i den alder ville.

Heldigvis har forældrene fundet et super godt sted til ham i USA, hvor der kun er super kloge børn, og hvor de så gør rigtig meget ud af alle de 'andre fag' så som gymnastik og sport, drama, håndarbejde, husgeringing osv. Så det er rigtrig rigtig godt.

Da han var 10 år, talte han 10 sprog flydende! Puha!

Anmeld

14. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mumto3 skriver:

Jeg har en 'stakkels' fætter der kom på universitets som 12årige. Han er super klog, men det er bestem ikke kun godt!

Han har aldrig haft en legekammerat, ganske enkelt fordi han aldrig har leget. Det sagde ham ikke noget. det var meget sjovere som 2-3årig at læse og lærer, end det var at sidde på gulvet og lege med biler eller hvad det nu var drengene i den alder ville.

Heldigvis har forældrene fundet et super godt sted til ham i USA, hvor der kun er super kloge børn, og hvor de så gør rigtig meget ud af alle de 'andre fag' så som gymnastik og sport, drama, håndarbejde, husgeringing osv. Så det er rigtrig rigtig godt.

Nøøøøøøj hvor vildt!!!...

Men det er rigtig godt at de kommer sammen med lignene børn, så de også får en barndom det er altså rigtig vigtig!!!

Anmeld

14. oktober 2009

Betina88

Godt nok sindsygt at han er så klog ..

Anmeld

14. oktober 2009

hc=k

Jeg aner ikke hva i snakker om

Er der et link til historien?

Anmeld

14. oktober 2009

Miamaja

Mumto3 skriver:

nej hvor fantastisk og saa alligevel rigtig svaert, naar man er anderledes end normalen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.