Hej alle sammen,
jeg fandt for nyligt ud af at jeg er gravid, hvilket var et chok for både min kæreste og jeg. Et godt chok, men stadig.
Jeg har type 1 diabetes, og ville hører om nogen kan fortælle mig noget konkret info, da jeg er kommet lidt i en ond cirkel.
Mit blodsukker har været utroligt velreguleret i flere uger, men så fandt jeg ud af at jeg er gravid, og vupti! Nu svinger det hele tiden, og min mikrokontrolering hjælper ikke.
Jeg er bange for at jeg gør, eller allerede har gjort, skader på barnet og dets udvikling, og da min behandler (Holbæk sygehus) ikke har givet mig megen info, må jeg søge det andre steder..
jeg har ikke været højere end 13, foruden en nat hvor jeg kort rundede 18, og i nat hvor jeg rundede 15. Mit blodsukker har på samme måde ikke været under 3. Men jeg er bange, nervøs, og ny til det hele, og har ikke styr på noget som helst.
Jeg har kontaktet Holbæk sygehus, som har henvist mig Rigshospitalet, dem venter jeg på en indkaldelse fra. Samtidigt skal jeg mandag ringe til egen læge, så jeg kan begynde på folinsyre osv.
Samtidigt har jeg menstrautions lignende kramper i underlivet og maven. Det føles som at have menstruation, og giver lidt smerte, oftest i op til 40-50 minutter ad gangen. Læste at det kan være normalt at have dem i starten af en graviditet?
Hvis kogen kan hjælpe, ville det være virkelig værdsat.
- er 4+4 henne