Pletblødning efter sex - gravid 6+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. april 2018

Anonym trådstarter

Jeg er gravid nu 6+6 uger henne. Her til aften havde jeg sex med min mand, hvorefter/under jeg pletblødte en del (blod i sengen, toilettet og også noget i et bind). Det var mørkebrunt, og er nu lidt bekymret for min graviditet. Det skal lige siges min mand kom i mig, så det så nok også lidt værre ud, men tror I der er grund til bekymring når nu der har været så meget?

Har den seneste uge også haft to pletblødning, men blev skannet igår hvor der var hjerteblink

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er gravid nu 6+6 uger henne. Her til aften havde jeg sex med min mand, hvorefter/under jeg pletblødte en del (blod i sengen, toilettet og også noget i et bind). Det var mørkebrunt, og er nu lidt bekymret for min graviditet. Det skal lige siges min mand kom i mig, så det så nok også lidt værre ud, men tror I der er grund til bekymring når nu der har været så meget?

Har den seneste uge også haft to pletblødning, men blev skannet igår hvor der var hjerteblink

Det kan jo være og kan lyde til, at du enten bar pletbløder i den her graviditet eller at du har nogle gamle rester blod deroppe som skal ud 

Anmeld Citér

28. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Det er ikke unormalt at få pletblødninger efter sex i starten af graviditeten. Dine slimhinder er meget sarte der. Pletblødninger generelt i starten er normalt. Så jeg ville ikke bekymre mig.  

Anmeld Citér

28. april 2018

God-mor

Det er helt normalt at bløde lidt ved sex i graviditeten. Det har jeg også gjort i begge mine. Men det ser værre ud end det er når det er blandet med sæd. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.