Dagpleje i lejlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.677 visninger
10 svar
9 synes godt om
27. april 2018

Anonym trådstarter

Skriver som anonym da familien endnu ikke behøver at høre om mine tanker. 

Jeg går lidt med tanken om at leje en 2 værelses lejlighed i stue plan. Og bruge den som privat dagpleje. 

Min tanker er at det ene rum skal bruges som legerum/spise område. Og det andet rum skal bruges som det kølige rum hvor børnene sover i gæsteseng.

Det vil fungere som min arbejdsplads altså ikke dagpleje i eget hjem. Men et hjem hvor jeg tager til og fra som børnene. 

Det skal slf være i et område hvor det er nemt at komme ud. Tanken er tæt på mit private hjem. Hvor vi nu har flere legepladser en skov og byen i gå afstand. 

Ville i kære forældre have jeres barn i en dagpleje som bor i lejlighed. 

Jeg er uddannet pædagog og har arbejdet meget i vuggestue. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2018

esioul

Anonym skriver:

Jeg går lidt med tanken om at leje en 2 værelses lejlighed i stue plan. Og bruge den som privat dagpleje. 

Min tanker er at det ene rum skal bruges som legerum/spise område. Og det andet rum skal bruges som det kølige rum hvor børnene sover i gæsteseng.

Det vil fungere som min arbejdsplads altså ikke dagpleje i eget hjem. Men et hjem hvor jeg tager til og fra som børnene. 

Det skal slf være i et område hvor det er nemt at komme ud. Tanken er tæt på mit private hjem. Hvor vi nu har flere legepladser en skov og byen i gå afstand. 

Det ville bestemt ikke afholde mig. 

Anmeld Citér

27. april 2018

flowerpot3

Min datter gik hos en dagpleje, der boede i en lejlighed og har aldrig set det som problematisk overhovedet.  

Anmeld Citér

27. april 2018

2017morigen

Vores første dagpleje boede i lejlighed i stueplan, så børnene kunne komme ud og lege på terrassen.