5+6 og symptomer forsvundet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
3 svar
3 synes godt om
27. april 2018

Ea1

Hej piger

Jeg er i dag 5+6, og jeg synes mine symptomer er forsvundet lidt? Jeg har dog stadig meget ømme nipples og er oppustet, og tisser hele tiden, men den kvalme og sult jeg havde i starten, og alt den mensmurren/ligamentsmerter er faktisk helt forsvundet?? 

Andre der har oplevet det? kan mærke at jeg synes der er lang tid til 15. Maj hvor jeg skal til tidlig scanning 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2018

csigvard

Symptomer kommer og går gennem hele graviditeten.. Jeg har oplevet det flere gange, hvor jeg hver gang var sikker på, at baby nu var død, men jeg er nu 13+0 og har hver eneste gang til scanning haft en meget livlig lille baby ..

Så tag du det bare rolig.. Tror at mine symptomer forsvandt/ebbede ud første gang omkring uge 6.. Og nogle dage efter kom de igen 

Anmeld Citér

27. april 2018

Ea1

csigvard skriver:

Symptomer kommer og går gennem hele graviditeten.. Jeg har oplevet det flere gange, hvor jeg hver gang var sikker på, at baby nu var død, men jeg er nu 13+0 og har hver eneste gang til scanning haft en meget livlig lille baby ..

Så tag du det bare rolig.. Tror at mine symptomer forsvandt/ebbede ud første gang omkring uge 6.. Og nogle dage efter kom de igen 

Tak for sin kommentar, den gav mig lidt ro! Har været gravid før, som der er kommet en lækker datter ud af, men har fuldstændig glemt ALT om hvordan det var ag være gravid  lige nu glæder jeg mig bare til at man kan begynde at se maven, så er det nemmere at tro på man er gravid ��

Anmeld Citér

30. april 2018

CC79

Forstår så godt din bekymring. Har haft den i alle mine graviditeter og symptomerne forsvandt som regel ved 5 uge og kom så stærkt tilbage henad 7 uge. Derefter kom og gik symptomerne konstant og jeg var så nervøs hele tiden. Og lige inden skanningen forsvandt symptomerne ligesom også og jeg troede det var slut, men alligevel var der masser af liv indeni. Det er så svært ikke at bekymre sig. Det er fantastisk at være gravid, men også hårdt følelsesmæssigt. De bedste ønsker til dig om en dejlig graviditet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.