Væske ud af nipples

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.426 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. april 2018

Anonym trådstarter

Hej. 

Nogen 1/2 gangs (har selv et barn), der har prøvet at kunne presse væske ud af brystet som graviditetssymptom? Har testdag her i weekenden, men idag kunne jeg presse lidt væske ud af venstre bryst. Har jeg ikke kunnet siden få måneder efter amningen sluttede sidst. Kan dette være et symptom på graviditet? Erfaringer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej. 

Nogen 1/2 gangs (har selv et barn), der har prøvet at kunne presse væske ud af brystet som graviditetssymptom? Har testdag her i weekenden, men idag kunne jeg presse lidt væske ud af venstre bryst. Har jeg ikke kunnet siden få måneder efter amningen sluttede sidst. Kan dette være et symptom på graviditet? Erfaringer? 

Det skal lige siges at jeg absolut ikke kunne presse en dråbe ud før jeg havde født sidst. Og amningen varede kun i 12 uger. Havde intet mælk tilbage. 

Anmeld Citér

26. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej. 

Du kan sagtens få prolaktin-udsving i perioder uden det betyder noget, lige nu er du nok meget opmærksom på symptomer, men ingen kan fortælle dig, om du er gravid eller ej.

Jeg får det stadig kortvarigt af og til, og det er 2,5 år siden sidste fødsel.

Anmeld Citér

26. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du kan sagtens få prolaktin-udsving i perioder uden det betyder noget, lige nu er du nok meget opmærksom på symptomer, men ingen kan fortælle dig, om du er gravid eller ej.

Jeg er sådan en mærkelig type der har prøvet at presse væske ud tit. Ikke fordi jeg prøvede at blive gravid. Bare for at se om jeg kunne. Har jeg aldrig kunnet. 

Men nogen der har prøvet af graviditets årsager? 

Anmeld Citér

27. april 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Enig. Jeg havde også mælk/tynd væske on-and-off i lang tid efter fødslen. 

Anmeld Citér

27. april 2018

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Enig. Jeg havde også mælk/tynd væske on-and-off i lang tid efter fødslen. 

Men prøv at læs hvad jeg skriver over din kommentar og mit barn er altså 3 år nu. Så det bare meget tilfældigt jeg ALDRIG har kunnet presse noget ud før, siden dengang? 

Anmeld Citér

27. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Men prøv at læs hvad jeg skriver over din kommentar og mit barn er altså 3 år nu. Så det bare meget tilfældigt jeg ALDRIG har kunnet presse noget ud før, siden dengang? 

Når du ønsker graviditet kan kroppen spille dig et puds sådan at den rent faktisk tror den er gravid uden at være det. 

Ville ikke betegne det som graviditets symptom. 

Anmeld Citér

27. april 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Har du en positiv graviditetstest? Så er der måske en sammenhæng. Ellers er det nok tilfældigt.

Anmeld Citér

27. april 2018

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Har du en positiv graviditetstest? Så er der måske en sammenhæng. Ellers er det nok tilfældigt.

Ja det fik jeg  

Anmeld Citér

27. april 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Ja det fik jeg  

Super! Tillykke!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.