300515 skriver:
Synes helt ærlig at du skal gå. Du fortjener da så meget bedre. Der er ikke tale om en mand, der generelt ikke har meget lyst, har en svær/presset periode, er syg eller lign. Der er tale om, at den mand du skal tilbringe de næste 60 år med og dele alle op og nedture i dit liv med, simpelthen ikke finder dig attraktiv eller har respekt nok for dig til at finde en løsning for jer begge. Han behandler dig så grimt og får dig til at tro at du kan gøre noget ved problemet, uden at han reelt vil være sammen om at finde løsningen. Det er så respektløst at han anerkender din lyst, dine behov, dine følelser og generelt dig som partner, menneske og kvinde! Sikke dog en klaphat. Det er måske ikke ønskværdigt at stå alene om et barn, men du skal nok finde en anden - en der respekterer dig. Og hellere stå alene end at stå med de sorger imens du skal lære at være mor. Tænk hvor meget overskud han tager fra dig - i stedet for at bidrage og drage omsorg. Det er hårdt for et parforhold, at få et barn. Vil du virkelig bruge den første tid med dit dyrebareste på at danse efter hans pibe, når du nok reelt ikke kan gøre den store forskel alene alligevel. Problemer i et parforhold er 2 menneskers problemer og man bør være sammen om at finde en løsning. Desværre lyder det ikke som et forhold, der overlever i længden alligevel.
Jeg er enig i, at problemerne skal være fælles. Men det er ikke sikkert han synes der er noget forkert i det her ? men jo, jeg føler jo, at det er som han er mig utro psykisk.. Hvis han alligevel ikke ønsker at forbedre sex livet med mig, men i stedet finder sin egen løsning ved at stalke naboen på Instagram og utallige andre piger som bor i hans tidligere by.
Kan man godt leve sådan her ? Det ved jeg ikke.
jeg tænker jo som sagt, at jeg bare er sej, når jeg kan prøve og leve med det.
Anmeld
Citér