2. Pletblødning på en uge 7+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

243 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. april 2018

Anonym trådstarter

Godmorgen

Jeg skriver, fordi jeg ikke lige kan finde ud af med mig selv om jeg skal kontakte lægen. I torsdags pletblødt jeg med frisk blod, men da jeg ikke havde ondt, ville jeg ikke rige til lægen. Idag har jeg så pletblødt igen, denne gang mørkebrunt. Jeg har stadig ikke ondt (andet end det jeg hele tiden har haft i graviditeten), men nu kan jeg ikke finde ud af om jeg alligevel skal ringe, bare for at være sikker? Eller er det normalt at pletbløde to gange på en uge?  jeg er idag 7+6 så ved også godt, det måske bare kan være min krop der gerne ''ille have' menstruation.

Håber nogen kan hjælpe med et svar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Godmorgen

Jeg skriver, fordi jeg ikke lige kan finde ud af med mig selv om jeg skal kontakte lægen. I torsdags pletblødt jeg med frisk blod, men da jeg ikke havde ondt, ville jeg ikke rige til lægen. Idag har jeg så pletblødt igen, denne gang mørkebrunt. Jeg har stadig ikke ondt (andet end det jeg hele tiden har haft i graviditeten), men nu kan jeg ikke finde ud af om jeg alligevel skal ringe, bare for at være sikker? Eller er det normalt at pletbløde to gange på en uge?  jeg er idag 7+6 så ved også godt, det måske bare kan være min krop der gerne ''ille have' menstruation.

Jeg ville ringe til lægen. Jeg havde en SA med to pletblødninger, mest brunt blod. Havde ingen smerter. 

Min veninde har dog prøvet det samme og hendes dreng er 1,5 år nu. 

Anmeld Citér

26. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg ville ringe til lægen. Jeg havde en SA med to pletblødninger, mest brunt blod. Havde ingen smerter. 

Min veninde har dog prøvet det samme og hendes dreng er 1,5 år nu. 

Tak - jeg ringede til lægen som sendte mig til scanning. Alt så heldigvis fint ud og der var hjerteblink. ��

Anmeld Citér

26. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Tak - jeg ringede til lægen som sendte mig til scanning. Alt så heldigvis fint ud og der var hjerteblink. ��

Godt du fik ringet og sikke en god nyhed at få. 

Anmeld Citér

26. april 2018

God-mor

Anonym skriver:

Godmorgen

Jeg har blødt i begge mine graviditeter. Første gang blødte jeg 7+ og mener det var 8+ og i anden graviditet blødte jeg meget omkring uge 17+. Begge børn er sunde og raske og født til tiden. 

Men selvfølgelig kan det være anderledes med dig, men der er mange som oplever små pletblødninger og så længe du ikke har ondt, er det et godt tegn. Jeg ville nu nok alligevel forhøre mig om, om muligheden for at få lov at få en tidlig scanning for at berolige dig og se at alt er som det skal være. Håber det bedste for dig

Anmeld Citér

26. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Godt du fik ringet og sikke en god nyhed at få. 

Ja, nu skal den bare holde ved 

Anmeld Citér

26. april 2018

God-mor

Anonym skriver:

Så ikke din opdatering før jeg havde svaret dig. Ej en god nyhed og stort tillykke med den lille spirre Nyd weekenden 

Anmeld Citér

26. april 2018

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Jeg har blødt i begge mine graviditeter. Første gang blødte jeg 7+ og mener det var 8+ og i anden graviditet blødte jeg meget omkring uge 17+. Begge børn er sunde og raske og født til tiden. 

Men selvfølgelig kan det være anderledes med dig, men der er mange som oplever små pletblødninger og så længe du ikke har ondt, er det et godt tegn. Jeg ville nu nok alligevel forhøre mig om, om muligheden for at få lov at få en tidlig scanning for at berolige dig og se at alt er som det skal være. Håber det bedste for dig

Tak for svar. Jeg ringede til lægen, da jeg jo nok tænkte de kunne vurderer situationen. Det ville være træls at skulle tænke på det hele weekenden, men var heller ikke så bekymret når jeg ikke havde smerter. Jeg har været til scanning og alt så heldigvis fint ud indtil videre ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.