Av av, øv, puha. Er min fødsel på vej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
6 svar
3 synes godt om
26. april 2018

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 35. Jeg har siden igår haft ondt i bækkenet, rigtig meget efter en for lang gå tur. Jeg har bækkenløsning. På gå turen fik jeg mange smertefulde veer  / plukke veer. I nat har jeg været vågen mange gange.. Jeg har haft ondt i maven sådan lidt krampe agtigt. Nu har jeg lidt ondt i lænden og i bækkenet og meget kvalme... Har svært ved at være i min krop synes jeg .. Øv... Har svært ved om det er mavesmerter grundet dårlig mave eller hvad der er i vejen med mig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2018

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg ville nok lige give fødegangen en kald vis jeg var dig og lige blive tjekket om du er på vej i fødsel 

Anmeld Citér

26. april 2018

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Jeg ville nok lige give fødegangen en kald vis jeg var dig og lige blive tjekket om du er på vej i fødsel 

Jeg tror også det bliver det jeg gør.. Men jeg har ikke tegnblødning eller andet så vil helst ikke være til besvær 

Anmeld Citér

26. april 2018

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Jeg tror også det bliver det jeg gør.. Men jeg har ikke tegnblødning eller andet så vil helst ikke være til besvær 

Der er ikke noget der hedder at være til besvær når man er gravid det er det de er der for 

Var selv inde og blive tjekket flere gange i mine graviditeter da hellere en gang for meget ind for lidt det er jo ens barn man snakker om 

Anmeld Citér

26. april 2018

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Der er ikke noget der hedder at være til besvær når man er gravid det er det de er der for 

Var selv inde og blive tjekket flere gange i mine graviditeter da hellere en gang for meget ind for lidt det er jo ens barn man snakker om 

Der er rigeligt liv i maven Idag.. Og jeg har det lidt bedre nu hvor jeg slapper af.... Århh hvor er det irriterende det svinger sådan med kroppen 

Anmeld Citér

26. april 2018

Mommy2be

Hvis du er urolig, så synes jeg at du skal kontakte fødegangen. Du kan bedst selv mærke efter.

Og hvis du synes det går bedre nu, kan du jo altid lige se tiden an

Mvh Louise

Anmeld Citér

26. april 2018

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Det var så en blanding af bækkenløsning, blærebetændelse og min mave er sunket så baby ligger langt nede der har givet ubehagelig... Hun undersøgte mig ikke vaginalt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.