Er der en nub, og kan man evt. gætte køn nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.235 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. april 2018

csigvard

Hej alle

Vi har lige været til 1. trimester scanning, hvor hun vurderede mig til at være 12+5 i dag.. Og så fik vi jo selvfølgelig et fint billede med hjem sammen med de perfekte nyheder om, at alt ser helt perfekt ud ..

Men nu er jeg lidt i tvivl, om der er en nub på det her billede, eller om det er for tidligt at se den.. Og hvad gætter I på af køn?
Og er der nogle, der kan huske, hvad den der side med gender hedder? Der hvor de skulle være gode til at gætte køn..

På forhånd tak

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2018

csigvard

Det samme billede, bare i bedre kvalitet

Anmeld Citér

26. april 2018

koeapabshicar

Jeg gætter pige ��

Anmeld Citér

26. april 2018

csigvard

koeapabshicar skriver:

Jeg gætter pige ��

Uhh spændende .. Håber mest på en pige hehe.. Og det er også det, de løst har gættet indtil videre på fb i en nub theory-gruppe..

Men jeg er bare så meget i tvivl, om man overhovedet kan se nubben her.. Synes der er mange hvide streger, og aner ikke hvilken der er hvad på det her billede

Anmeld Citér

26. april 2018

Anonym

Umiddelbart vil jeg også sige pige  

bare af nysgerrighed. Hvorfor håber du mest på en pige?  

ved selvfølgelig godt at du i sidste ende blot håber på et sundt og rask barn. Men er selv en der kun ønsker sig drenge. Så det er da sjovt at høre en andens grund for en pige  

Anmeld Citér

26. april 2018

csigvard

Anonym skriver:

Umiddelbart vil jeg også sige pige  

bare af nysgerrighed. Hvorfor håber du mest på en pige?  

ved selvfølgelig godt at du i sidste ende blot håber på et sundt og rask barn. Men er selv en der kun ønsker sig drenge. Så det er da sjovt at høre en andens grund for en pige  

Håber at du har ret hehe..

Jamen jeg har bare altid ville have to piger først og så en dreng til sidst.. Ved ikke helt hvorfor.. Og så har min søster kun fået drenge, så vi vil alle sammen gerne snart have, at der kommer en lille pige til ..

Hvorfor ønsker du kun drenge? Og har du fået nogle endnu? 

Anmeld Citér

26. april 2018

Anonym

csigvard skriver:

Håber at du har ret hehe..

Jamen jeg har bare altid ville have to piger først og så en dreng til sidst.. Ved ikke helt hvorfor.. Og så har min søster kun fået drenge, så vi vil alle sammen gerne snart have, at der kommer en lille pige til ..

Hvorfor ønsker du kun drenge? Og har du fået nogle endnu? 

Hehe. Det er da en meget god grund  

jamen jeg er selv meget en drengepige. Så drengelege falder mig mere naturligt end Barbie dukker og prinsesse lege. Og ja jeg har fået en dreng. Han fylder snart 3 år. Var faktisk sikker på han var en pige. 

Anmeld Citér

27. april 2018

csigvard

Anonym skriver:

Hehe. Det er da en meget god grund  

jamen jeg er selv meget en drengepige. Så drengelege falder mig mere naturligt end Barbie dukker og prinsesse lege. Og ja jeg har fået en dreng. Han fylder snart 3 år. Var faktisk sikker på han var en pige. 

Hehe er da glad for at du selv har det sådan med hensyn til køn.. Har lige fået en sviner på min-mave, fordi jeg håbede mest på en pige .. Men forstår dig udmærket.. Man er bare nogle gange mere til den ene køn frem for det andet.. Dog ønsker jeg begge køn - bare helst to piger først ..

Åh hvor dejligt, at du har en dreng .. Selvom du først troede, at han var en pige

Anmeld Citér

27. april 2018

Anonym

csigvard skriver:

Hehe er da glad for at du selv har det sådan med hensyn til køn.. Har lige fået en sviner på min-mave, fordi jeg håbede mest på en pige .. Men forstår dig udmærket.. Man er bare nogle gange mere til den ene køn frem for det andet.. Dog ønsker jeg begge køn - bare helst to piger først ..

Åh hvor dejligt, at du har en dreng .. Selvom du først troede, at han var en pige

Har også fået svinere over ønsket om drenge. Men det er som regel ufrivillige barnløse eller kvinder har kæmpet i årevis på graviditet der bliver sure. Tager det ikkebsp tungt. Betyder jo ikke at jeg ville elske mit barn mindre hvis det havde været en pige.  

Anmeld Citér

27. april 2018

csigvard

Anonym skriver:

Har også fået svinere over ønsket om drenge. Men det er som regel ufrivillige barnløse eller kvinder har kæmpet i årevis på graviditet der bliver sure. Tager det ikkebsp tungt. Betyder jo ikke at jeg ville elske mit barn mindre hvis det havde været en pige.  

Lige præcis sådan jeg også har det.. Jeg vil da elske en dreng ligeså højt som en pige.. Men derfor mener jeg nu stadig, at det er helt okay at føle, at man foretrækker det ene køn frem for det andet.. Og det kan det jo være mange årsager til 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.