Ondt i maven nederst i højere side

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. april 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

hej med jer derude

jeg har en datter som jeg henter i børnehaven hver dag. Jeg er gånde hver dag. Fra vores hus til børnehaven er der 3 km. 

Her idag da jeg skulle hente hende, især efter vi gik ud af børnehaven begyndte jeg at få ondt i min mave nederst i højere side. Jeg gik nomal tempo men efter jeg begyndte at få ondt så begyndte jeg at gå som snegle fart. Men jeg havde stadig ondt. Så prøvet jeg at stå helt stille. Så var smerten væk men ligeså snart jeg begyndte at gå stille igen så fik jeg ondt igen. Har aldrig prøvet det før. Og vil høre om nogle har erfaring med dette og hvad skyldes det? Da det gjort mig bekymret. Netop fordi jeg ikke ved hvorfor jeg fik ondt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2018

Camillos

Love Angel skriver:

hej med jer derude

jeg har en datter som jeg henter i børnehaven hver dag. Jeg er gånde hver dag. Fra vores hus til børnehaven er der 3 km. 

Her idag da jeg skulle hente hende, især efter vi gik ud af børnehaven begyndte jeg at få ondt i min mave nederst i højere side. Jeg gik nomal tempo men efter jeg begyndte at få ondt så begyndte jeg at gå som snegle fart. Men jeg havde stadig ondt. Så prøvet jeg at stå helt stille. Så var smerten væk men ligeså snart jeg begyndte at gå stille igen så fik jeg ondt igen. Har aldrig prøvet det før. Og vil høre om nogle har erfaring med dette og hvad skyldes det? Da det gjort mig bekymret. Netop fordi jeg ikke ved hvorfor jeg fik ondt

Hvor langt er du henne ?. Jeg har det ligesådan har haft det siden jeg var omkring 25 uger henne. Jeg får nogle meget nivende plukke veer. ..  det kan også være ligament smerter .. 

Anmeld Citér

23. april 2018

Love Angel

Mor til 4
Camillos skriver:

Hvor langt er du henne ?. Jeg har det ligesådan har haft det siden jeg var omkring 25 uger henne. Jeg får nogle meget nivende plukke veer. ..  det kan også være ligament smerter .. 

Årh undskyld glemte jeg at skrive. Jeg er 22+1 idag. Og idag er det første gang at jeg oplever det.

Anmeld Citér

23. april 2018

Camillos

Love Angel skriver:

Årh undskyld glemte jeg at skrive. Jeg er 22+1 idag. Og idag er det første gang at jeg oplever det.

Jeg tænker det er ligamenterne der giver sig ... nogle mærker det mere end andre

Anmeld Citér

23. april 2018

Love Angel

Mor til 4
Camillos skriver:

Jeg tænker det er ligamenterne der giver sig ... nogle mærker det mere end andre

Okay, det har jeg ikke oplevet i min første graviditet. Derfor bliv jeg bekymret. 

Da jeg kom hjem og sad lidt så efter 20 min prøvet jeg at komme op og gå lidt i huset. Og der havde jeg ikke mere ondt. Så tænkte selvom jeg gik nomal tempo kan være så jeg anstrengte mig selv. Men tænkte jeg lige vil oprette denne her tråd for hvad hvis det noget farligt og jeg må søge læge. 

Men tak for dit svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.