Hvornår begyndte i så småt at købe ind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

Bare mig..

Ventetiden er satme lang, og jeg har bare lyst til at købe mig fattig i babyting og tøj - især!! Hvornår begyndte i at købe lidt engang imellem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

SaNiNa

marikka skriver:

Ventetiden er satme lang, og jeg har bare lyst til at købe mig fattig i babyting og tøj - især!! Hvornår begyndte i at købe lidt engang imellem?

jeg købte et lille sæt tøj da jeg havde været ved lægen og den osse var positiv der.

men eller købte vi først noget da jeg var 17 + og det var fordi vi var i århus og det var der vi skulle købe den seng vi gerne ville have.

resten kom lidt efter lidt... men alt var vel købt da jeg var 32 + men der kom osse nogle små ting da jeg hvade født som vi fandt ud af vi skulle bruge

Anmeld

14. oktober 2009

Honningblomst

Med det samme der var to streger....det er jo en del af glæden og processen...

Anmeld

14. oktober 2009

Bare mig..

Når jeg går en tur nede i byen og kigger på butikker har jeg vildt meget lyst til at købe tøj til bebser. Men kan sgu ikke finde ud af om det er latterligt og alt for tidligt.

Anmeld

14. oktober 2009

3drenge

Vi købte allerede fra uge 8. Fandt så mange gode tilbud i Gul & Gratis, som jeg bare måtte have og så fortsatte jeg ellers bare med at købe ind de næste 7mdr og er ikke stoppet endnu.

Tænkte også det måske lige var tidlig nok, men det er næsten heller ikke til, at gå og tænke på om der nu skulle gå noget galt. Når man opdager man er gravid, skulle der jo helst komme en baby ud af det på et tidspunkt . Da jeg så fik bækkenløsning i uge 28 var jeg glad for jeg havde alt klar, da jeg så ikke kunne komme nogen steder mere.

Anmeld

14. oktober 2009

Bare mig..

Okay, kan se jeg ikke er den eneste der gerne vil købe lidt og sådan.

Men nej, det er nemlig den klamme tanke om at noget måske går galt. Men det skal man selvfølgelig heller ikke bryde sin hjerne med, men det er svært at lade være. Men så tror jeg næsten jeg vil gå en tur ned i byen inden arbejde.

Anmeld

14. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Med det samme der var to streger....det er jo en del af glæden og processen...

Samme her

Anmeld

14. oktober 2009

Mira0911

Faktisk med det samme vi fandt ud af jeg var gravid.... Men vi købte ikk for meget, for vi ville vide kønnet, så vi vidste hvad vi skulle købe af tøj.. Og nu ikke fordi Julie har alverdens i lyserød...

Anmeld

14. oktober 2009

Lise

Vi ventede til efter MD scanningen var overstået første gang.

Det har jeg NÆSTEN også holdt denne gang  Kom bare lige forbi to lækre lagersalg og en slyngevugge og en vikle jeg måtte ha'... MD på mandag.

Jeg er lidt "overtroisk". Tænker at hvis jeg køber ind før jeg ved at babyen har det godt derinde ved MD, så bider det mig bare i røven, og alt går galt. Så jeg har det faktisk ikke helt godt med mine køb. Men nu hedder det sig at jeg ikke må pakke vuggen ud af boksen før efter scanningen for at kigge på den, så den står bare der og glor på mig hver dag...

Anmeld

14. oktober 2009

Mumto3

Jeg købte noget 'med det samme'. Jeg er meget kræsen med hvad jeg kan lide, og det var super godt at jeg startede i så god tur. Var jeg ventet til jeg var 7 mdr henne, så havde jeg slet ikke kunne nå at købe tøj nok til den lille. Jeg tror jeg havde ca. 5-7 bobyer og 5-7 dragter, og det er altså for meget til en baby!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.