Børnehaven vil inddrage os forældre i dagligdagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
5 svar
3 synes godt om
22. april 2018

Anonym trådstarter

Hej alle i skønne kvinder!
Sagen er den, at de som noget nyt i min datters børnehave gerne vil have os forældre til at være til mere med ind over, hvad børnene laver i løbet af dagen. Det synes jeg er mega fedt, det er slet ikke det! "Problemet" er at de har spurgt os forældre om en masse idéer til forskellige lege og aktiviteter, som de kan lave med børnene, men jeg er helt på bar bund. Jeg synes jeg plejer at kunne en masse, men nu er der ligesom tomt på øverste etage

Børnehaven er ikke opdelt i grupper, så det skal helst være noget regulérbart. Det er altså for børn i alderen 2,9-6 år. Selvfølgelig kan de blive opdelt i legen. Men har i nogle mega fede idéer, jeg kan tage med mig videre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2018

Sandratoft

Anonym skriver:

Sagen er den, at de som noget nyt i min datters børnehave gerne vil have os forældre til at være til mere med ind over, hvad børnene laver i løbet af dagen. Det synes jeg er mega fedt, det er slet ikke det! "Problemet" er at de har spurgt os forældre om en masse idéer til forskellige lege og aktiviteter, som de kan lave med børnene, men jeg er helt på bar bund. Jeg synes jeg plejer at kunne en masse, men nu er der ligesom tomt på øverste etage

Børnehaven er ikke opdelt i grupper, så det skal helst være noget regulérbart. Det er altså for børn i alderen 2,9-6 år. Selvfølgelig kan de blive opdelt i legen. Men har i nogle mega fede idéer, jeg kan tage med mig videre? 

De har lige haft sådan noget sanse-tema i min datters børnehave. Indenfor gik de på bare fødder på sand, våde karklude, vat, perler, etc, og udenfor gik de også på bare fødder på forskelligt underlag. Børnene kunne evt lukke øjnene og så prøve og gætte hvad de gik på  

Anmeld Citér

22. april 2018

esioul

Male med sæbebobler 

Fingermaling 

Insektbo 

Købe sommerfuglelarver og observere dem

Så forskellige krydderurter

Anmeld Citér

22. april 2018

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

De har lige haft sådan noget sanse-tema i min datters børnehave. Indenfor gik de på bare fødder på sand, våde karklude, vat, perler, etc, og udenfor gik de også på bare fødder på forskelligt underlag. Børnene kunne evt lukke øjnene og så prøve og gætte hvad de gik på  

Ej hvor fedt! Det vil jeg helt klart anbefale dem!

Anmeld Citér

22. april 2018

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Male med sæbebobler 

Fingermaling 

Insektbo 

Købe sommerfuglelarver og observere dem

Så forskellige krydderurter

Gode inputs! Men hvad menes der med sæbeboble-maling?

Anmeld Citér

22. april 2018

esioul

Gode inputs! Men hvad menes der med sæbeboble-maling?

fandt lige et link: 

https://denkreativesky.dk/?p=1262

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.