Jeg ville også droppe kontakten. Som du selv siger, så føler du at jeres relation har ændret sig, så selvom der er gået lang tid, s har du jo en reel grund.
Jeg ville skrive til ham at jeg følte at vores relation havde ændret sig og at vi ikke længere ønskede det samme. Alt efter hvordan tonen ellers har været imellem jer, kunne det være relevant at nævne at du er ked af at miste ham som ven, men at du bare ikke kan være i det længere, da du føler at relationen har ændret sig.
I forhold til det med at nære følelser for en ven...
Det kan jo være at han hele tiden har haft følelser for dig, men bare aldrig har haft modet til at fortælle dig det og det at han nu skriver mere til dig er et desperat forsøg på at gøre op for sin "fejl" (at fortælle dig om hans følelser) så han kan beholde dit venskab. At han så skriver at du er sexet i en kommentar er lidt modbevisende...
Det med følelser er noget svært noget, men man skal aldrig gå på kompromis med sig selv eller ens egne følelser "bare" for at holde på en langtids relation man nu faktisk er lidt usikker på.
Anmeld
Citér