Gravid og tungt arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. april 2018

Anonym trådstarter

Ah ja 

hvad skal jeg gøre ?

det er sådan jeg er så heldig jeg er gravid

problemet er jeg arbejder som sosu, på et sted hvor vi har utrolig fysisk tunge borger og fysisk tunge 

alle os der arbejder i dette område ved weekender og helligdag er de væreste da man bliver kraftigt reduceret i antal personale de dage

vi ringer hele tiden til ledelse at der er nogle dage vi er så få vi første har alle borgerne oppe kl 12.00 

jeg er gravid, har sagt det til Alle og ledelse jeg kan ikke denne tyngde mere, jeg har ondt I min livmor når jeg laver tunge løft og jeg er bange 

jeg er nu det træls på arbejde som tæller som 1 hele, men ikke kan mere - min kollegaer er frustret og jeg snakker med ledelse hele tiden 

hvad kan jeg gøre? 

Jeg skal ikke arbejde mig til en skade da vi led er så bløde eller det væreste ha der sker niget med baby  

er 14 uger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2018

tivolistang

Anonym skriver:

Ah ja 

hvad skal jeg gøre ?

problemet er jeg arbejder som sosu, på et sted hvor vi har utrolig fysisk tunge borger og fysisk tunge 

alle os der arbejder i dette område ved weekender og helligdag er de væreste da man bliver kraftigt reduceret i antal personale de dage

vi ringer hele tiden til ledelse at der er nogle dage vi er så få vi første har alle borgerne oppe kl 12.00 

jeg er gravid, har sagt det til Alle og ledelse jeg kan ikke denne tyngde mere, jeg har ondt I min livmor når jeg laver tunge løft og jeg er bange 

jeg er nu det træls på arbejde som tæller som 1 hele, men ikke kan mere - min kollegaer er frustret og jeg snakker med ledelse hele tiden 

hvad kan jeg gøre? 

Jeg skal ikke arbejde mig til en skade da vi led er så bløde eller det væreste ha der sker niget med baby