Autostol jungle !?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. april 2018

Rosa-Lia

Godaften mødre,

Jeg står og skal have ny autostol inden længe til min søn som vejer små 11kg.

Men det er virkelig en jungle, jeg har læst diverse test osv og er ikke et hak klogere! Hvad bruger i? Hvad har I?

Jeg har læst meget Godt Om recaro zero, også kan den roteres 360 grader. Super smart! Prisen er ligegyldig, jeg leder efter den sikreste og mest komfortable stol. Hjælp!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2018

Babilooo

Alle dem jeg har talt med som arbejder med autostole anbefaler Cybex stole.

Anmeld Citér

20. april 2018

Rosa-Lia

Smølfine123 skriver:

Alle dem jeg har talt med som arbejder med autostole anbefaler Cybex stole.

Dem har jeg også haft kigget på, jeg synes bare de ser meget skrabede ud. Og side støtte til hovedet virker heller ikke så optimalt.. 

Anmeld Citér

20. april 2018

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Tag barn og bil med til en forhandler... Det er SÅ vigtigt. Så ender du med den rigtige første gang.. Ikke alle børn sidder ordentigt i alle autostole, og så er det lige meget hvor godt de har klaret det i test. Hvis ungen skriger så køre man dårligt bil, og skaderne kan være større hvis stolen ikke støtter de rigtige steder.. 

Anmeld Citér

20. april 2018

Rosa-Lia

jjuhl skriver:

Tag barn og bil med til en forhandler... Det er SÅ vigtigt. Så ender du med den rigtige første gang.. Ikke alle børn sidder ordentigt i alle autostole, og så er det lige meget hvor godt de har klaret det i test. Hvis ungen skriger så køre man dårligt bil, og skaderne kan være større hvis stolen ikke støtter de rigtige steder.. 

Ja det kan du have ret i, jeg synes bare ikke de har alle mærker i forretningerne.. derfor jeg kiggede på nettet

Anmeld Citér

20. april 2018

jjuhl

Profilbillede for jjuhl
Rosa-Lia skriver:

Ja det kan du have ret i, jeg synes bare ikke de har alle mærker i forretningerne.. derfor jeg kiggede på nettet

Hos os ligger de forskellige babybutikker tæt, så kan man prøve en del forskellige. Har det med autostole som med sko. Kunne aldrig finde på at købe det uden pigerne er med. Ville være træls med en mega dyr autostol og din dreng så sidder dårligt. Kan huske hende sælgeren vi handlede med fortalte at deres den dyreste autostol også var den de solgte flest af men det var næsten 50 % af alle børn der ikke sad godt i den. Kan selvfølgelig ikke huske hvad den hed men det var ikke den vi endte med.. 

Anmeld Citér

20. april 2018

anna111

Profilbillede for anna111

Vi har en cybex pallas m fix til vores yngste og syntes hun sidder virkelig godt i den og den har fået gode test på fdm hjemmeside den brugte jeg til at vælge stol til mine piger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.